חדשות היום

מערכת FireFlyTM Micro Flyover SystemTM של Samtec הושקה עבור תכנוני מערכות אופטיות ומערכות נחושת עד 28 ג’יגה סיביות בשנייה

אפשר לקבל בכמויות ייצור, עבור מערכות חיבורים פנימיים בעלות ביצועים גבוהים, שמשתמשות באותו מחבר מיקרו בקונפיגורציות של x4, x8 ו- x12 למערכות בחיבורי נחושת ומערכות בחיבורים אופטיים; כך אפשר לקבל צפיפות גבוהה יותר, תכנון פשוט יותר של מעגל מודפס ופחות פיזור הספק.

חברת Samtec, המובילה באספקת שירותים בתעשיית המחברים, מספקת את המערכת FireFlyTM Micro Flyover SystemTM, שהיא מערכת חיבורים פנימיים, הראשונה בעלת גמישות שמאפשרת להשתמש לסירוגין במערכת עם חיבורים פנימיים אופטיים או עם במערכת חיבורי נחושת, והיא בעלת ביצועים גבוהים ועקבת מעגל זעירה. מערכת FireFlyM Micro Flyover System, מורכבת ממקמ”ש (transceiver), מערכת של מחבר שני חלקים וכבל. היא תומכת בתכנונים של 14, 16, 25 ו- 28 ג’יגה סיביות בשנייה, בקונפיגורציות של x4, x8 ושל x12. המוצרים האמורים נתמכים על ידי מודלים תלת ממדיים, כרטיס מתאם PCI Express דרך סיב אופטי וערכות הערכה, שאותם אפשר לקבל דרך אתר האינטרנט של Samtec כחלק מהשירות Sudden Service® של Samtec.

המוצרים בסדרה

מכלול הכבל של דגם ECUO FireFly Active Optical Micro Flyover, מתאים לשימוש בתכנונים בעלי ביצועים גבוהים, כדוגמת יישומי מחשוב אינטליגנציה מלאכותית או בביצועים גבוהים, יישומים רפואיים, מדידות ובדיקות ויישומי FPGA, בהמרה לטורי ומטורי (SerDes) לפי PAM4 ב- 56 ג’יגה סיביות בשנייה, והוא מתוכנן להצבה בקרבת מארז. גרסה לטווח טמפרטורות מורחב (דגם ETUO) ליישומים צבאיים, חלל אוויר וליישומים תעשייתיים שפועלת בטמפרטורות בטווח –40ºC עד +85ºC מדגימה שידור ללא שגיאות בבדיקות של הלמים ורעידות חיצוניים, לפי שיטות שמוגדרות בתקן MIL–STD–810. (את דגם ECUE עם שיפור עלות אפשר לקבל עם מכלול כבלי נחושת).

דגם PCUO, שמתאים במיוחד ליישומים בצפיפות גבוהה כדוגמת ציוד ATE, מערכות צבאיות/ אוויריות, ציוד שידור וידאו ואוטומציה תעשייתית, הוא משדר נתונים שפועל בקצב PCIe 3.0/4.0 וכן אותות בשני פסי צד עד 100 מטר. הגרסה לטווח טמפרטורות מורחב, PTUO, פועלת בטווח –40ºC עד +85ºC עם יחס BER טוב יותר  מ- 1E–12. (הסדרה PCUE, עם שיפור עלות, מסופקת עם מכלול כבלי נחושת).

גודל קטן וקלות בהרכבה

הביצועים של המוצרים במערכת Optical FireFly Micro Flyover הם בין 14 עד 28 ג’יגה סיביות בשנייה בעקבת מעגל זעירה שמכסה שטח של 406 מ”מ רבועים עם צבירה של 265 ג’יגה סיביות בשנייה לבין 605 מ”מ רבועים (4.4 ג’יגה סיביות בשנייה לסמ”ר). לכל הדגמים יש אפשרות החלפה בין כבלי FireFly מנחושת או בסיב אופטי. למערכת המחבר יש עקבת מעגל זעירה מובילה בתעשייה, שגודלה 11.25 x 21.08 מ”מ, והיא מאפשרת קרבה רבה למודולי ASIC.

למערכת מחבר השקע המוקשח בשני חלקים לשפת מעגל, יש לשוניות הלחמה, מנגנון נעילה בנקישה ומוליכים מכניים, והיא מספקת חיבור ופתיחה פשוטים של מכלולי הכבלים בהשוואה למערכות המשמשות בלחיצה, שבהן קיימים ברגים לחיבור (screw downs) ופריטי חומרה מכניים. גוף קירור מובנה, שאותו אפשר לקבל עם צלעות קירור או שטוח, עם חריץ לסיב אופטי (fiber-groove) או בתכנון בהתאמה אישית, מפשט עוד את ההרכבה תוך כדי שיפור ביצועי החום (התרמיים). קיים מגוון של אפשרויות בצפיפות גבוהה ומוקשחות.

ביצועים מצוינים

בזכות השימוש בחיבורי הנתונים “אל מחוץ למעגל” עם כבלי Flyover של Samtec, התכנון לשלמות אותות הופך לפשוט יותר בהרבה והביצועים החשמליים משתפרים.

ערכות הערכה ועזרה בתכנון

חברת Samtec מציעה מעתה שלוש ערכות הערכה שתומכות במערכת FireFly Micro Flyover, ערכת הפיתוח FireFly FMC ל- 14 ג’יגה סיביות בשנייה, ערכת הפיתוח FireFly FMC+ ל- 25.28 ג’יגה סיביות בשנייה, וערכת ההערכה FireFly ל- 28 ג’יגה סיביות בשנייה.

הצוות הבינלאומי המולטי–דיסיפלינרי של Samtec שכולל מומחים טכניים, מקדיש עצמו לתכנון, פיתוח, ייצור ויישום של תמיכה בפתרונות אופטיים בקצה המתקדם ביותר. לקבלת מידע נוסף ותמיכה בתכנון, צור קשר עם FireFly@samtec.com או בקר בכתובת:
Micro Flyover On-Board Optical Engine, FireFly™ | Samtec


קרדיט: SAMTEC

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות