המבצר מתרחב: חברת הסייבר Silverfort גייסה 116 מיליון דולר בסבב גיוס D

את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, לצד מספר משקיעים נוספים, לאחר שנה נוספת של מעל 100% צמיחה במכירות החברה; סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה ל-222 מיליון דולר

חברת הסייבר סילברפורט (Silverfort), המספקת מענה להגנה על זהויות משתמשים בארגונים, מודיעה על השלמת גיוס סבב D בסך 116 מיליון דולר המביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-222 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, ביחד עם משקיעים קיימים כולל Acrew Capital, Greenfield Partners, Citi Ventures, General Motors Ventures, Maor Investments, Vintage Investment Partners ו-Singtel Innov8.

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה מאובטחים באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהן קודם. לאור זאת שרוב גדול ממתקפות הסייבר נעשות בעזרת שימוש בזהויות משתמש גנובות, שכן הן מאפשרות חדירה קלה יחסית לרשתות ארגוניות והתפשטות מהירה בתוכן. הפלטפורמה של חברת סילברפורט מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות AI ותגובה בזמן אמת ע”י אימות רב-שלבי או חסימת גישה לא מורשית.

הגיוס האחרון מגיע על רקע צמיחה של מעל 100% בהכנסות בשנה החולפת, שבה החברה הוסיפה עשרות מיליוני דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), ומעל 100 לקוחות חדשים בכל רבעון, ביניהם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום הפיננסים, הייצור והקמעונאות. החברה מתכננת להשתמש בהון החדש שגוייס לטובת הרחבת הפלטפורמה הייחודית שלה, גיוס עובדים נוספים בישראל ובמדינות אחרות, והמשך האצת המכירות ברחבי העולם באמצעות שותפויות.

טכנולוגיית החברה, המוגנת בפטנט, מונעת מתוקפים לנצל נקודות תורפה במערכות ארגוניות רגישות ולהשתמש בהן כנקודת מוצא להתקדמות למערכות נוספות, ומאפשרת הוספת הזדהות מאובטחת לכלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן ללא צורך להתקין עליהן תוכנה. מדובר בשכבה נוספת הפועלת על גבי כלל מוצרי ניהול הגישה הקיימים בארגון, שמוסיפה הגנה רוחבית שחסרה למערכות האלו כיום, וחוסמת גישה באמצעות זהויות גנובות – גם במערכות ישנות שאינן מאובטחות כיום, וגם בין מערכות שונות של ספקים מתחרים, שכיום אינן מתקשרות זו עם זו.

Silverfort הוקמה ב-2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פטאל, בוגרי 8200, ומעסיקה כיום 280 עובדים, מתוכם 150 במשרדה בתל אביב. בנוסף לחברה סניפים נוספים ב-15 מדינות שונות ברחבי העולם.

“סילברפורט היא אחת החברות הייחודיות שהצליחו לחזות כיצד שוק גדול יצטרך להשתנות על מנת לפתור בעיה קשה – במקרה זה, אבטחת זהויות.” אמר מייק גרגואר, שותף מייסד בקרן ההשקעות BPC והמנכ”ל לשעבר של CA Technologies. הוא הוסיף ואמר: “לחברה יש היסטוריה של בניית מוצרים חדשניים שעולים על ציפיות הלקוחות, בשילוב עם ביצועים מצוינים בקנה מידה גדול. המומחיות והחזון של סילברפורט בשוק אבטחת הזהויות, כמו גם יכולתם לבנות צוות מנצח, הם מן המעלה הראשונה. אנו מתרגשים להצטרף להד, ירון, ושאר צוות סילברפורט בשלב הבא במסע שלהם, שבו הם לא רק יעצבו מחדש את שוק אבטחת הזהויות העולמי, אלא יקחו את ההובלה שלו.”

“הגנה על זהויות הפכה לחוליה החלשה ביותר באבטחת מידע של ארגונים, ופתרון הבעיה דורש גישה חדשה – שכבת אבטחה מקיפה שתכסה את כל ה’איים הבודדים’ שמהם בנויות תשתיות ניהול הזהויות הנוכחיות.” כך מסר הד קובץ, מנכ”ל ומייסד שותף של Silverfort. הוא הוסיף כי: ”חברת סילברפורט זוכה לאמון של לקוחות רבים, כולל כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם, ובכוונתנו להמשיך ולהתרחב. אנחנו מאוד שמחים מהשותפות החדשה עם קרן ההשקעות BPC, שתאפשר לנו להאיץ את התפתחות הפלטפורמה שלנו בפרט והחברה בכלל.”


קרדיט צילום: מיכה לובטון

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות