חדשות היום

Advantech ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית תעשייתיים, שמחה להכריז על שחרורו של המוצר החדש MIC-715-OX

Advantech ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית תעשייתיים, שמחה להכריז על שחרורו של המוצר החדש  MIC-715-OX – מערכת מוקשחת חדשנית ליישומי בינה מלאכותית לתנאי סביבה קשים. המערכת מבוססת על.NVIDIA® Jetson Orin™ NX system-on-module  מוצר זה עומד בתקןIP67  עבור מים ואבק, מחברים הניתנים לנעילה, לסבילות רעידות, הגנת למערכת הצתה של  רכב, PoE מובנה ותמיכה בממשק וידאו .GMSL2

התעשייה הצבאית ו- Edge AI

לבינה מלאכותית ישנו פוטנציאל גדול ביישומי תעבורה, אבטחה וייצור, אך היא נותרה בשלבים המוקדמים ביישומים צבאיים. היישומים הצבאיים פועלים לעתים קרובות 24/7 בסביבות קשות שיכולות להוות אתגר תפעולי. ציוד אוטונומי התומך בינה מלאכותית מציג הזדמנויות לשפר מצב זה על ידי הגדלת היעילות, הדיוק והבטיחות של יישומים אלו. בהתאם לכך, מערכת המוקשחת MIC-715-OX של Advantech מתוכננת בהתחשב בצרכים הללו ויישומי בינה מלאכותית לעולם הרכב.

ביצועים מעולים בתנאי סביבה קשים

ה-MIC-715-OX של Advantech מבוסס מודול NVIDIA Jetson Orin NX עם ביצועי AI של עד 100  .TOPS  הוא תומך במחברי M12 ועבודה בטווח טמפרטורות רחב (-25 ~ 60 מעלות צלזיוס) ותקן IP67. בנוסף, כל ממשקי ה-I/O של MIC-715-OX ניתנים לנעילה, מה שיוצר עמידות גבוהה ברעידות. MIC-715-OX תומך במצלמות דרך עם יציאת PoE משולבת, ובקרוב יתמוך בשש מצלמות     Gigabit Multimedia Serial Link 2 (GMSL2). שילוב זה של תכונות הופך את MIC-715-OX למוצר מתאים באופן ייחודי ליישומים בסביבות קשות.

מנגנון הגנה בפני השעיית מתחי הזנה

ל- MIC-715-OX של Advantech קיים מנגנון הגנה  בפני מקרים של השעית מתחי ההזנה בזמן הנעת הרכב  במקרים של שימוש ברכבים צבאיים או תעשייתיים כבדים, מנגנון זה מפחית תקלות ומבטיח את תקינותה של פעולת המערכת במקרים של מתח כניסה לא יציב. כמו כן, משתמשים יכולים לכוון באופן ידני את תזמון מנגנון זה באמצעות מכונות מחוברות. כחלק מסדרת ,MIC-AI המוצר גם מספק קלט/פלט גמיש, ציוד היקפי מגוון, אורך חיים מעולה חבילת BSP.  MIC-715-OX תומך ב-Wi-Fi, 4G/LTE ו-G5 בו זמנית. מוצר זה זמין להזמנה כעת.

לקבלת המוצר לניסיון ללא התחייבות אנא השאר פרטייך כאן.

למידע נוסף על מוצר זה ועל עוד פתרונות Advantech , לחצו כאן.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות