מאיץ ה-AI של Hailo ישולב במכוניות סיניות שייכנסו לייצור המוני ב-2024

המכוניות יצוידו בבקר אותו פיתחה ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבחרה לשלב בו את מעבד Hailo-8 של החברה הישראלית ואת המערכת על גבי שבב של ענקית השבבים היפנית רנסאס

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה כי מאיץ הבינה המלאכותית Hailo-8 אותו פיתחה ישולב ברכבים של יצרנית מכוניות סינית שייצורם ההמוני יתחיל במחצית השנייה של 2024. ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבין לקוחותיה נמנות יצרניות רכב (OEMs) כגון Geely, Great Wall Motor, Chery, Dongfeng ו-Polestar, בחרה ב-Hailo-8 ובמערכת על גבי שבב מדגם R-Car של ענקית השבבים היפנית רנסאס להפעלת בקר ה- iDC High של iMotion עבור מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) ונהיגה אוטומטית.

השילוב של מעבדי Hailo-8 לבינה מלאכותית בתוך הבקר של iMotion יאפשר לשלב באופן אפקטיבי וחסכוני בכלי רכב בייצור המוני יישומים כמו נהיגה אוטומטית בכביש מהיר (Highway Pilot), ניווט בטייס אוטומטי (Navigate on Autopilot), חניה אוטומטית (Automated Home Parking) ובעתיד יישומים כמו נהיגה אוטומטית בעיר (Urban Pilot).

בקר ה-iDC High עתיר הביצועים מאפשר ראייה תלת ממדית ממעוף הציפור (Bird’s Eye View – BEV) עבור יישומי נהיגה אוטומטיים מתקדמים ומשפר את הבטיחות והנוחות באמצעות קונפיגורצית חיישנים  10V5R (10 מצלמות ו – 5 רדארים). צריכת ההספק הנמוכה של ה-Hailo-8 מאפשרת קירור פסיבי של יחידת הבקרה האלקטרונית של הרכב, הוזלה של עלות החומרים לייצור ופישוט של האינטגרציה בתוך מערכות הרכב.

“השילוב של מאיץ ה-AI פורץ הדרך מדגם Hailo-8 שלנו ושל המערכת על גבי שבב מדגם R-Car V4H של רנסאס הופך את הבקר של iMotion לנהיגה האוטונומית ול-ADAS להרבה יותר כדאי מבחינה כלכלית, ובו בזמן מאפשר יכולות עיבוד הטובות מסוגן. זו התפתחות חשובה במחויבות המשותפת של החברות לאפשר נהיגה אוטונומית מתקדמת ובטוחה גם לרכבים שאינם רכבי פרימיום”, אמר אור דנון, מנכ”ל Hailo. “החבירה ל-iMotion משקפת עוד אבן דרך חשובה בשאיפתנו להפוך את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לתשתית בסיסית בתעשיית הרכב הגלובלית במאה ה-21 – תעשייה שזקוקה לפתרונות AI עתירי ביצועים, אמינים ומשתלמים עבור נהיגה אוטומטית וחניה אוטומטית”.

“בחרנו לשתף פעולה עם Hailo כדי להשיג בינה מלאכותית עתירת ביצועים במערכות מתקדמות לסיוע לנהג, מכיוון שמאיץ Hailo-8 מאפשר רמה מתקדמת של ביצועים לכל נהג. מאיץ Hailo-8 הוא ייחודי ביכולתו לאפשר האצת AI בצריכת הספק יעילה, שמקדמת מאד את החדשנות בתחום הרכב”, אמר ה-CTO של iMotion קלווין לו.

טקאשי פוסה, סגן נשיא לשיווק בחטיבת המחשוב עתיר הביצועים ברנסאס, חיזק את דברי לו וציין: “השילוב של המערכת על גבי שבב מדגם R-Car של רנסאס עם מאיץ Hailo-8 מאפשר יכולות חסרות תקדים כמו ראייה תלת ממדית ממעוף הציפור בעלות כדאית עבור כלי רכב בייצור המוני. יחד, אנו מקדמים עידן חדש בנהיגה אוטומטית משתלמת ועתירת ביצועים שיביא תועלת לשוק הרכב הסיני בפרט ולתעשיית הרכב בכלל”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות