חדשות היום

סטארטאפ הסייבר IONIX מרחיב את סבב הגיוס ב-15 מיליון דולר

סטארטאפ הסייבר IONIX מרחיב את סבב גיוס A ב-15 מיליון דולר, בהשתתפות קרן מאור השקעות מלוקסמבורג והמשקיעים הקיימים Hyperwise Ventures, Team8 ו-U.S. Venture Partners (USVP). ההרחבה מביאה את ההיקף הכולל של סבב A ל-42 מיליון דולר, ואת סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה לכ-50 מיליון דולר.

IONIX (בשמה הקודם Cyberpion) מפתחת ומנהלת פלטפורמת SaaS להגנה על משטחי התקיפה הארגוניים וזיהוי אזורי חולשה שמהם תוקפים עלולים לפרוץ למערכות הארגון (Attack Surface Management). החברה משתמשת ב-Connective Intelligence (אינטליגנציה חיבורית) כדי לחשוף סיכונים למערכות הארגוניות, בהם שרתי החברה, כלל החיבורים האינטרנטיים כולל ממשקי API, מערכות מייל חיצוניות, הענן וספקים דיגיטליים. 

הפלטפורמה מופעלת באופן מיידי ולא צורך בהתקנה, הגדרות תצורה או התאמות שונות, ומיד מאתרת וממפה את הנכסים הידועים והלא ידועים של הארגון ופתרונות צד שלישי שנמצאים בשימוש, בין אם אלו מחוברים באופן ישיר או עקיף אליו. המערכת מייצרת עבור אנשי הסקיוריטי תעדוף מתוך מאות איומים באמצעות הערכת סיכונים ומספקת תובנות והמלצות להפחתתם וכן לתיקון מהיר של איומים שהתגלו בסדרת פעולות פשוטות לביצוע. תהליכים אלו מביאים לעליה של עד 50% בהיקף הכיסוי של הנכסים הדיגיטליים של הארגון ולהאצת התיקונים תוך הפחתת עלויות והקצאת המשאבים מצד צוותי האבטחה.

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי ד”ר נתנאל גלרנטר, CTO ואורי אנגלברג, Chief Engineer ומעסיקה כיום 70 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בישראל והשאר בארה”ב. בין לקוחותיה של IONIX חברת ה-IT העולמית Infosys, קונצרן התקשורת The Telegraph, ענקית המוזיקה Warner Music Group, חברת המדפסות Lexmark וחברת האנרגיה האירופאית E.ON. כספי ההשקעה ישמשו להאצת הפיתוח של המערכת ויכולות החשיפה וההתמודדות עם איומים, גיוס כוח אדם והרחבת הפריסה בשוק.

מרק גפן, מנכ”ל IONIX: “מנהלי האבטחה בחברות גלובליות מכירים בכך שהגידול בהיקף הנכסים הדיגיטליים מביא עימו עליה מקבילה בסיכוני האבטחה ואי אפשר לתקן את כולם. המשימה שלנו היא לתת להם את המבט הרחב ביותר האפשרי של המערכות שלהם מבחוץ פנימה, כמו שתוקף יעשה. בשלב הבא אנחנו מתמקדים בממצאים הקריטיים שהתגלו ומאפשרים להם לתעדף ביעילות את הטיפול בהם. המשוב שאנחנו מקבלים מהשוק מדגיש את החשיבות של הטיפול בבעיה הזו ואת הערך שהפתרון שלנו מביא ללקוחותינו”.

מאור השקעות, שהובילה את הרחבת סבב הגיוס, היא קרן הון סיכון מלוקסמבורג המשקיעה בלעדית בחברות טכנולוגיה ישראליות. הקרן מסייעת לסטארטאפים שמעוניינים לחדור לשוק האירופי ויוצרת חיבורים בינם לבין חברות אירופאיות שרוצות למנף את הטכנולוגיה הישראלית ולחזק את החדשנות. מאור השקיעה עד כה קרוב ל-300 מיליון דולר ב-22 חברות בהן Aidoc, Coralogix, WSC Sports, Silverfort, Medigate ו-Minute Media.

IONIX הודיעה על ההצטרפות של צ’אד קינזלברג, מהבכירים בתחום הסייבר העולמי, לדירקטוריון החברה. הוא כיהן בעבר כסמנכ”ל בכיר לפיתוח תאגידי ועסקי בפאלו אלטו נטוורקס, מנכ”ל Santa Cruz Networks ובתפקידים נוספים. “תחום ה-Attack Surface Management טומן בחובו פוטנציאל עצום ועובר מנישה למיינסטרים בתחום האבטחה,” מסר קינזלברג.”IONIX מביאה עימה גישה רעננה ומובילה את הדור הבא שמתמקד במה שהלקוחות באמת צריכים – הרחבת היקף הכיסוי למקסימום ויצירת תעדוף בטיפול בסיכונים, תוך שימוש בטכנולוגיות יחודיות כמו ה-Connective Intelligence. יש לי אמון רב במוצר, בצוות ובהזדמנות בשוק.”


קרדיט: רמי קצב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות