חדשות היום

סיוה תספק ל-SKAIChips הדרום-קוריאנית טכנולוגיית בלוטות׳ שתשולב בצגי מחיר דיגיטליים

ספקית טכנולוגיות הקישוריות והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA) דיווחה היום כי תספק לחברת השבבים הדרום-קוריאנית SKAIChips טכנולוגיית בלוטות׳ בתקן 5.4, שתשולב בצגי מחיר ומידע דיגיטליים בתעשייה וברשתות קמעונאיות.

רשתות קמעונאיות רבות כבר החלו להשתמש בצגי מחיר דיגיטליים (Electronic Shelf Label) המאפשרים עדכון מחירים, קידום מכירות ומידע נוסף על המוצרים. שוק צגי המחיר הדיגיטליים צפוי, להערכת חברת המחקר ABI, לגדול מ-185 מיליון יחידות ב-2022 לכ-560 מיליון יחידות ב-2027, כשרוב הגידול מתבסס על אימוץ טכנולוגיית בלוטות׳ מתקדמת.

SKAIChips הוקמה ב-2019 ומספקת שבבי תקשורת אלחוטית ליישומי תעשייה חכמים (תעשייה 4.0), ומתמחה בטכנולוגיות RF, צריכת הספק, שבבים אנלוגיים ובינה מלאכותית. טכנולוגיית הבלוטות׳ של סיוה מאפשרת לחברה הדרום-קוריאנית להפחית את זמני ועלויות הפיתוח. סיוה מסרה, כי שתי החברות משתפות פעולה גם בטכנולוגיית מיקום מתקדמת המבוססת על יכולת בלוטות׳ חדשה (Channel Sounding) המיועדת לשווקי הרכב, התעשייה וה-IoT.

למידע נוסף על SKAIChips: www.skaichips.co.kr

שוק צומח

״SKAIChips מחויבת לספק ללקוחותיה שבבים חזקים חכמים המאפשרים לפתח מוצרים חדשניים לשוק התעשייתי״, אמר מנכ״ל SKAIChips, קאנג-יון לי. ״אנו שמחים לשתף פעולה עם סיוה ולשלב את טכנולוגיית הבלוטות׳ 5.4 שפיתחה בשבב שלנו, המבטיח את הקישוריות הטובה ביותר ליישומים של לקוחותינו״.

מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, טל שליו, אמר כי ההסכם עם  SKAIChips מרחיב את נוכחותה של סיוה בשוק התעשייתי הצומח. ״SKAIChips היא חברה חדשנית המתמחה בטכנולוגיית RF בצריכת הספק נמוכה המשתלבת באופן מושלם עם טכנולוגיית הבלוטות׳ שלנו. תחום צגי המחיר הדיגיטליים מהווה הזדמנות גדולה, ונעקוב אחר התקדמותה של SKAIChips בשוק זה״, הוסיף.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות