חדשות היום

לנובו חושפת את נייד הקונספט ThinkBook Transparent Project Crystal – המחשב השקוף הראשון מסוגו בעולם

לנובו חושפת היום ב-MWC 2024, פתרונות חומרה ותוכנה חדשים המציגים לראווה את ההתמקדות שלה בחדשנות מונעת בינה מלאכותית ואת מחויבותה לקיימות. בראש הרשימה עומד נייד הקונספט העתידני  ThinkBook Transparent Project Crystal Laptop שמצויד במסך microLED בגודל 17.3 אינץ’ שקוף, הראשון מסוגו בעולם, שמספק חוויית תצוגה נטולת גבולות ושקופה לחלוטין.

לנובו מגדירה היום מחדש את גבולות המחשוב בעזרת הוכחת יכולת של רעיון חדשני ופורץ דרך בדמות של Lenovo ThinkBook Transparent Project Crystal Laptop. נייד זה מחולל מהפכה בחוויית השימוש והיצירה עם מסך microLED שקוף בגודל 17.3 אינץ’. עם מסך ללא שוליים, אזור מקלדת שקוף ועיצוב שצף לכאורה, הוא משדר ללא מאמץ תחושה של פשטות הייטקית, שמעלה רמה את חוויית השימוש הכוללת.

ההצלחה של הנייד הזה טמונה באינטגרציה מושכלת בין וירטואלי ואמיתי. באמצעות העוצמה של תוכן שנוצר בבינה מלאכותית (Artificial Intelligence Generated Content), המסך השקוף פותח אפיקי שיתוף פעולה חדשים ויעילות על ידי הפעלת האינטראקציה עם אובייקטים פיזיים ושכבת-על של מידע דיגיטלי ליצירת תוכן משתמש ייחודי. השקיפות מאפשרת לו להשתלב ללא מאמץ באופן טבעי בסביבת העבודה. המשתמשים יכולים לעבור בצורה חלקה בין שימוש במקלדת ללוח שרטוט באמצעות עט נתמך, עם רמות יעילות יצירתית חדשות. השילוב של בינה מלאכותית עם מסכים שקופים יפתח דרכים חדשות ליצירת קשר עם נתונים ויישומים, ויציע הזדמנויות לפיתוח תכונות וגורמי תצורה חדשים.

טכנולוגיית microLED מציעה יתרונות רבים בפיתוח מסכים שקופים. רוויית צבע גבוהה בשילוב עם הניגודיות יוצאת הדופן ובהירות של 1,000 ניט של המסך מאפשרים נראות מיטבית בשימושים בתוך ומחוץ למשרד, כך שהוא מתאים באופן שווה כמעט לכל סביבת עבודה. בנוסף, הטכנולוגיה מציעה עוד אפשרויות בעתיד עם מיטוב נוסף של איכות התמונה, העמידות והיכולת לכוונן את התצוגה כדי לספק פרטיות או שקיפות רבה יותר ואינטראקציה עם אובייקטים בעולם האמיתי. עם היכולת שלו להציג סרטונים ותמונות דינמיות, המסך השקוף משתלב באופן הרמוני וחלק עם הסביבה.

מעבר לכך ש-Lenovo ThinkBook Transparent Project Crystal Laptop מספק הוכחת יכולת, הוא מציג פרספקטיבה עתידנית של מחשבי בינה מלאכותית, עם התמזגות של סביבות דיגיטליות ופיזיות לשיפור חוויית המשתמש בדרכים שלא דמיינו עד עתה.

בנוסף חשפה היום לנובו ב-MWC 2024 שורה ארוכה של ניידי ThinkPad ו-ThinkBook חדשים – ביניהם, ThinkPad T14 Gen 5, T14s Gen 5, T16 Gen 3, X12 Detachable Gen 2 ו-ThinkBook 14 2-in-1 Gen 4 החדשים – החושפים תכונות בינה מלאכותית, שיפורי ביצועים ורב-תכליתיות במסגרת הגל הבא של המחשוב העסקי. לצידם חושפת לנובו מבחר אביזרים שנועדו להגביר את הפרודוקטיביות הניידת, לרבות הצג הנייד ThinkVision M14t Gen 2, תחנת העגינה USB-C Slim Travel Dock, ואת התיק ThinkPad Executive בגודל 16 אינץ’ שתוכן מחדש ומאפשר לשאת בקלות משרד נייד. במקביל להכרזות החומרה החדשות הציגה לנובו פתרונות תוכנה חדשים, כולל Lenovo Identity Advisor, כלי לניטור זהות.


קרדיט: LENOVO

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות