חדשות היום

גילת נבחרה על ידי Safran לתוכנית אסטרטגית לקישוריות בטיסה בהיקף של מיליוני דולרים

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה, פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Safran Passenger Innovations לתוכנית אסטרטגית לקישוריות בטיסה (IFC) בהיקף של מיליוני דולרים.

חברת הבת של גילת, Gilat Wavestream, תתכנן, תעצב ותייצר קו חדש של מוצרי אספקת מתח בתדרי Ku (KPSU) אשר יתמכו באנטנה האלקטרונית המתכווננת (ESA) של Safran, וכן יתמכו בצמיחה נוספת בשוק ה-IFC.

“Safran החליטה לעבוד עם Gilat Wavestream, חברת הבת של גילת, על הפרויקט לאור מומחיותה וניסיונה בבנייה של ציוד תקשורת לוויינית העומד בסטנדרט תעופה מסחרית,” אמר ג’ון אנדרוז, סמנכ”ל קישוריות ב- Safran Passenger Innovations. “עם מוצר ה- KPSUהחדש של Wavestream  מקבוצת גילת נוכל בקרוב להרחיב את היצע המוצרים שלנו עם טרמינל ESA IFC חדש, אשר אנו צופים לו ביקוש גבוה בשוק.”

“כדי לתת מענה לביקוש ההולך וגובר ליכולות IFC מובנות בקרב יצרניות המטוסים הגדולות, המוצרים החדשים תוכננו להתאים לקווי המטוסים של Boeing ו-Airbus”, אמר בוב הופמן, מנכ”ל Gilat Wavestream וסמנכ”ל בכיר בגילת. “אנו שמחים על זכיתינו בחוזה זה. אנו מצפים לבנות את הדור הבא של ציוד IFC עם המוצרים החדשים הללו ולשמר את מעמדנו כמובילים בתעשייה וכספקית המובילה של PSUs ו-SSPAs עבור שוק ה-IFC.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות