חדשות היום

Hailo חתמה על הסכמי הפצה חדשים שירחיבו את נוכחותה בצפון ובדרום אמריקה

חברת היוניקורן היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, חתמה על הסכמי הפצה חדשים שירחיבו את נוכחותה הבינלאומית. חברת Mancina DHW תפיץ את מוצרי היילו בדרום אמריקה, בדגש על השוק הברזילאי, וחברת J-Squared Technologies תפיץ את מוצרי החברה בצפון אמריקה. Macnica DHW היא חברה בת של Macnica Japan, שמפיצה את מוצרי היילו ביפן ומדורגת כמפיצה הגדולה של סמיקונדקטורים במדינה זו והחמישית בגודלה בעולם.

ירון עופר, מנהל היילו דרום אמריקה, אמר: “ההסכם עם Macnica DHW יחזק באופן משמעותי את נוכחותנו בברזיל ובמדינות אחרות בדרום אמריקה, שם הביקוש לפתרונות AI למכשירי קצה ממשיך לעלות – בפרט במגזרי התעשייה, הרפואה, הערים החכמות והאבטחה. אנחנו בטוחים שהמומחיות של Macnica DHW בתחומי ה-AI, ה-IoT והאבטחה תסייע לנו לתמוך במגוון רחב של לקוחות באזור”.

J-Squared Technologies, אחת המפיצות המובילות בצפון אמריקה של פתרונות חומרה בענף המחשוב, תאפשר להיילו להרחיב את נוכחותה בארצות הברית ובקנדה. המפיצה החדשה תסייע להיילו לשרת לקוחות במגזרים דוגמת קמעונאות חכמה, ערים חכמות, בתים חכמים, צבא, תעופה, תעשייה 4.0 וענפים נוספים.

“השותפות עם J-Squared Technologies היא חלק מהאסטרטגיה של היילו לחזק את שיתוף הפעולה עם לקוחות קיימים בצפון אמריקה, במטרה לאפשר לחברות ממגוון תעשיות לשפר ביצועים של מחשוב קצה באמצעות יכולות בינה מלאכותית”, אמר די.סי סמולי, מנהל היילו בצפון אמריקה. “הניסיון והפריסה של J-Squared יסייעו לנו לקדם את תחום הבינה המלאכותית המתקדמת מחוץ לעולם חוות השרתים”.

המהלכים החדשים של היילו הם חלק מתנופה עולמית של החברה, שמוצריה משרתים יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם. להיילו משרדים בטוקיו, טאייפיי, שנז’ן, סיאול, מינכן, עמק הסיליקון ושיקאגו ורשת של מפיצים ברחבי אסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה.


קרדיט: Hailo.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות