חדשות היום

ענקית רכב רב לאומית בוחרת ב-Razor Labs לשילוב בינה מלאכותית בהליך עיבוד ויציקת מתכות כלי הרכב, באמצעות אחזקה חזויה

לאחר הכניסה לתחומי הכרייה והאנרגיה, החברה נכנסת לראשונה גם לתחום הרכב המהווה עבורה שוק יעד עצום – החברה בוחנת כניסה לתחומי ענק נוספים.

בזה אחר זה תאגידים רב לאומיים בשווקים חדשים בוחרים במוצר החדשני של רייזור לאבס DataMind AI, להוביל את הדיגיטציה שלהן באמצעות בינה מלאכותית. לאחר שביססה מעמדה כספקית AI מובילה למיכון התעשייתי בעולם הכרייה והמתכות ולאחר שדיווחה לפני כחודש וחצי על כניסה גם לתחום האנרגיה עם הסכם מול תאגיד רב לאומי, כעת מודיעה רייזור לאבס על חתימת הסכם חדש מול תאגיד אוטומוטיב רב לאומי, המבוסס בגרמניה, ומהווה אחד מחמשת תאגידי הרכב הגדולים בעולם.

במסגרת ההסכם, תספק Razor Labs רישיון לתקופת פיילוט למוצר ה-DataMind AI של החברה, רכישה של סנסורים וציוד נלווה הנחוצים להפעלת המוצר באתר הלקוח וכן העמדת גישה לדאשבורד, המספק תובנות לגבי המכונות הכלולות במסגרת הרישיון, כל אלו לצד שירותים נלווים נוספים.

ההתקנה עתידה להתבצע במפעל התאגיד, אשר במסגרת פעילותו עוסק בעיבוד מתכות (בעיקר אלומיניום ממוחזר) ויציקתם. תהליך עיבוד המתכות מהווה חלק מפעילותן של חברות כרייה רבות והחברה התנסתה בתהליך זה במסגרת פעילותה בעבר.

הסכם זה מהווה כניסה לתחום חדש נוסף וחותמת להצלחתו וחיוניותו של מוצר הדגל של החברה- DataMind AI, במהפכה התעשייתית 4.0, כמו גם היותו גנרי ומותאם לתפעול במגוון רחב של שווקים ותעשיות.

שוק המתכות העולמי מוערך בכטריליון דולר ושוק הרכב העולמי בכ-2.9 טריליון דולר.

התקשרות החברה בהסכם הינה פיילוט בדיקות היתכנות ומהווה בסיס להרחבת התקשורת להטמעת המוצר באופן קבוע על קווי הייצור והמכונות הנוכחיות במפעל התאגיד, בהטמעת מכונות נוספות ואף בהטמעה של המוצר בקרב מפעלים נוספים של הלקוח. קבלת ההזמנה מתאגיד מוביל בתחום פותחת עבור החברה את האפשרויות להתרחב למפעלי עיבוד מתכות נוספים בתעשיית הרכב.

“בחודשים האחרונים הגיעו מאמצי החברה לבניית מוצר פורץ דרך לשוק התעשייה לכדי הבשלה דבר המתבטא ברצף העסקאות האחרונות שנסגרו במספר תעשיות ענק. החוזה עם אחת מחברות הכרייה הגדולות בעולם היווה את יריית הפתיחה להמשך התרחבות החברה וחתימת הסכמים נוספים בתחומי האנרגיה ועיבוד המתכות בתעשיית הרכב. אני מאמין שהמוצר שלנו הוא מוצר הכרחי בכל מפעל של תעשייה כבדה וביתר שאת בעת הזו כאשר מנהלים בכירים בתעשייה מחפשים אחר טכנולוגיות בינה מלאכותית שיאפשרו להם לעמוד ביעדי יעילות והפחתת זיהום.”. אמר רז רודיטי, מנכ“ל ומייסד משותף של .Razor Labs

מיכאל זולוטוב, סמנכ“ל טכנולוגיה ומייסד משותף של Razor Labs מוסיף, “הגנריות של הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לנו להיכנס לסקטורים נוספים ולהרחיב את השוק בו אנו פועלים. לאחר שחתמנו על עסקה עם תאגיד תחנות כוח מוביל, אנו חותמים עסקה ראשונה עם שחקן אסטרטגי בתחום הרכב. ה-AI פורץ הדרך שלנו מציג ROI עסקי של מיליוני דולרים עבור כל אתר ע”י שילוב נתונים (Sensor Fusion) ממגוון החיישנים הרחב בשוק כדי למנוע תקלות והשבתות”.

תומר סרולביץ‘, מנהל העסקים הראשי של Razor Labs, הוסיף: “האימפקט של DataMind AI טמון ביכולת הייחודית לשכפל למידה והצלחה בין תעשיות שונות. האמון שניתן לנו להתנסות באופן אמיתי בתעשיית הרכב פותח צוהר להשפעה משמעותית, כחלק מהמהפכה התעשייתית הרביעית. אנו עדים לקריסת חסמים בין תעשיות, והשימוש בבינה מלאכותית מקצר משמעותית את זמני ההטמעה והלמידה. אנו נרגשים לקחת את היכולות המתקדמות שלנו לחזית חדשה ולהשפיע על טריטוריות ושווקים חדשים״.


צילום באדיבות רייזור לאבס.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות