חדשות היום

2 קבוצות של מפתחים מישראל זכו בפרס חדשנות של חברת התוכנה PTC במסגרת תחרות חדשנות עולמית

2 קבוצות ממרכזי הפיתוח של PTC בישראל זכו בפרס של חברת התוכנה האמריקאית , שנסחרת בנאסדק ונכללת באינדקס S&P 500. פרס ה- Innovation Impact Award’ הוענק במסגרת תוכנית חדשנות בינלאומית, שפועלת זאת השנה השלישית, במסגרתה השתתפו 936 עובדי ממרכזי הפיתוח של החברה מכל העולם והוצגו בה 72 פרויקטים. בכל שנה מוענקים פרסים למספר קבוצות מכל העולם, שפיתחו את פרויקט בעל ההשפעה העסקית המשמעותית ביותר.

השנה, בפרס חדשנות המוצר הטוב ביותר זכו קבוצה מעורבת של מפתחים מישראל ומהודו וצוות נוסף, ממרכז הפיתוח של החברה בהרצליה, אשר פיתח “עוזר אישי” בתוך תוכנת “תכנון בעזרת מחשב” Creo של החברה, אשר מסייע למשתמש לפתור תקלות, להתגבר על מצבים בהם לא יודע כיצד להתקדם או צריך עזרה להשלים את המשימה.

זיו בלפר, מנכ”ל PTC ישראל, והמשנה לנשיא עולמי למחקר ופיתוח אומר: ” התחרות נועדה על מנת להעצים את עובדינו לחשוב אחרת ולטפח תרבות ארגונית של חדשנות. במהלך פיתוח הקונספט, העובדים חוקרים ויוזמים רעיונות חדשים, שלא היינו מגיעים אליהם בשגרה הרגילה שלנו, תוך שיתוף פעולה עם עמיתים ברחבי הארגון. התוכנית העולמית היא ביוזמה והובלה של מרכז המחקר הישראלי בהובלתו של בן שני , סמנכ”ל טכנולוגיות במרכז המו’פ שלנו.”

חברת התוכנה האמריקאית PTC , מעסיקה בישראל מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח –  בהרצליה ומרכז מחקר שממוקם בקמפוס הטכניון בחיפה ומשמש כמרכז המחקר הראשי של החברה העולמית.

החברה, שבסיסה בבוסטון, נסחרת בנאסדק ונכללת באינדקס S&P 500 . הטכנולוגיה שלה מסייעת לחברות בכל העולם לנהל את מחזור חיי המוצר שלהן לרבות תכנון, סימולציה, ייצור, תפעול ותחזוקה של המוצרים בעולם חכם ומחובר. עם לקוחותיה של PTC נמנות חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם ובהן פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס”א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה ומוטורולה.

בתמונה – זיו בלפר מעניק את הפרס לנציגי הקבוצות הזוכות


קרדיט לתמונה – יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות