חדשות היום

Dell Technologies ו-CrowdStrike מרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי לטובת הגברת האבטחה מפני התקפות סייבר

שיתוף הפעולה יאפשר לארגונים להפחית באופן אקספוננציאלי חשיפות לאיומים, לזהות ולהגיב לתקריות ולשחזר אפליקציות ומערכות

Dell Technologies ו-CrowdStrike, מובילת אבטחת הסייבר העולמית שרכשה לאחרונה את הסטארטאפ הישראלי Flow Security ב-200 מיליון דולר, הכריזו על הרחבת השותפות האסטרטגית לטובת אספקת שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) של Dell אשר יתבססו על פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה בתעשייה, ה-CrowdStrike Falcon.

השותפות תסייע לארגונים להתגונן מפני התקפות סייבר מורכבות ומתקדמות. השירותים החדשים יספקו את המהירות, המומחיות והגמישות הנדרשת עבורם כדי להגיב לאותם האיומים.

על פי דו”ח האיום העולמי של CrowdStrike לשנת 2024, התקפות סייבר הפכו למהירות, מתוחכמות וחמקניות יותר מאי פעם. ארגונים נדרשים לעשות יותר על מנת להגן על עצמם אך לרבים יכולות הגנה פחותות מה שגורם לכך שפער מיומנויות אבטחת הסייבר הולך וגדל.

כדי להגן מפני איומים מודרניים, ארגונים זקוקים לפתרון אבטחה מנוהל הוליסטי ואינטואיטיבי שמפחית את המורכבות ומשמש כמכפיל כוח עבור צוותי אבטחה ו-IT. השילוב של מומחי פעולות האבטחה העולמיות של Dell ויכולות “ציד האיומים” הפרואקטיביות של פלטפורמת Falcon, יספק את האבטחה שארגונים זקוקים לה בסביבות מרובות עננים וספקים.

“שיתוף הפעולה עם מובילה בתעשייה כמו CrowdStrike היא קריטית למתן בחירה וגמישות לארגונים בנוף אבטחה מפוצל ומורכב מאוד”, אומר איתי משולם, CTO בתחום שירותי אבטחת סייבר ב- Dell Technologies EMAE. “כמות האיומים והמתקפות שאנו רואים על ארגונים בישראל, מארגונים קטנים לארגוני ענק מכל הסקטורים, רק הולכת וגדלה במיוחד בתקופה זו. ארגונים רבים חייבים לבנות מערך הגנתי שייתן להם מענה עם כלים טכנולוגיים מתקדמים וכוח אדם איכותי שבשעת צרה ידע לתת להם את המענה המהיר והמקצועי ביותר. השילוב בין ה- MDRשלDell  לבין פלטפורמתCrowdStrike , יאפשר  ללקוחות להפחית באופן אקספוננציאלי חשיפות לאיומים, לזהות ולהגיב לתקריות ולשחזר אפליקציות ומערכות”.

Dell Managed Detection and Response זמין כעת ללקוחות גלובליים עם פלטפורמת CrowdStrike Falcon XDR כפתרון ישיר ודרך שותפי ערוצים.


קרדיט: Dell

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות