חדשות היום

TITAN 6G מבית הורייזון אלקטרוניקה: קידמה טכנולוגית ואיכות ללא פשרות

הזירה המבצעית התובענית מתפתחת כל הזמן ומחייבת פתרונות כוח מתקדמים למערכות הקריטיות שנדרשות לפעול ללא תקלות בסביבות משתנות. כל מערכת הזקוקה למקורות אספקת אנרגיה דורשת מקורות כוח והזנה אמינים, יעילים, עמידים וחזקים, שיבטיחו שמירה על ביצועים מיטביים ועקביים של המערכות הקריטיות אותן הם מזינים. המערכות צריכות לפעול ללא תקלות, לאורך זמן ובתנאי סביבה קשים, לרבות טמפרטורות קיצוניות, לחות, אבק וזעזועים או רעידות מכאניות. מאחר שמערכות הספק הכח מוגדרות כמרכיב קריטי בתוך המערכת הכוללת, כל חריגה מהאמור עשויה להוביל לפגיעה בכושר המבצעי של המערכת – בין אם כשל תפקודי בשלב הקריטי בו המערכת נדרשת לפעולה (כגון העדר שיגור של חימוש), ובין אם הפעלה לא רצונית של המערכת העלולה לגרור שיגורים לא רצוניים של חימושים במערכות נשק, או התרעות שווא במערכות גילוי.

על מנת לעמוד בדרישות המבצעיות ובהתפתחויות הטכנולוגיות של מערכות ההגנה, עלה הצורך במערכות כוח קומפקטיות, אטומות ובעלות יכולת לקרר את עצמן ללא מאוורים – תכונות שמעלות משמעותית את אמינותן ועמידותן בכל התנאים ובמגוון הסביבות המבצעיות.

הורייזן אלקטרוניקה מפתחת, מייצרת ומשווקת ספקי כוח וממירים (AC-DC, DC-DC, EMI Filters ועוד) ליישומים בטחוניים ואזרחיים מזה למעלה מ- 50 שנה. לאורך ציר הזמן פיתחה וייצרה החברה דורות רבים של מוצרים איכותיים ללא פשרות  – הן גנריים והן מותאמים לדרישות מבצעיות ספציפיות של לקוחותיה. כך למשל, הדור הראשון של המוצרים היה ליניארי / אנלוגי, גדול במימדיו ודרש מאווררים לפיזור חום בשל הנצילות הנמוכה. הדור השני תוכנן ויוצר עם בלוקים קיימים. הדורות הבאים הם ממותגים (דיגיטליים) ומכילים רכיבי אנרגיה בנצילות גבוהה וכוללים את משפחת הטיטאנים ה-Titan 4G 1200W, Titan 4G 2000W, ו-Titan 4G 3500W שהציגו קפיצה משמעותית עם הספקים גבוהים בתצורה קומפקטית ואמינות ללא תחרות.

הורייזן חושפת לראשונה בתערוכת Military & Aviation את ה-TITAN 6G – ספק כוח חכם ופורץ דרך המציע יתרונות טכנולוגיים ומבצעיים מתקדמים לאפליקציות בטחוניות ביבשה, בים ובאוויר.

על מנת שיוכל לעמוד בתנאים מאתגרים בסביבות הקיצוניות ביותר, ה-Titan 6G  תוכנן ופותח עם תכונות ייחודיות. ספק הכוח החדש יכול להיות מוזן ממתח כניסה רחב של 85 – 264VAC (אופציה עד 304VAC), מתח יציאה של 28V/48V, הספק של 2000W הניתן להרחבה ל- 2500W, ונצילות של 92% – ללא ספק מאפיין טכני מרשים, במיוחד בתפוקות הספק כה גבוהות. ה-Titan 6G משתמש בטכנולוגיות חדשות שבאות לידי ביטוי בקצב מיתוג מהיר יותר ובפיזור חום נמוך יותר, מה שמאפשר את הגדלת הנצילות הספק וצמצום גודלו.

ספק כוח זה מצויד באפשרויות תקשורת כמו Ethernet ו RS485-ומאפשר שליטה מלאה מרחוק על היחידה, הכוללת הדלקה וכיבוי, ניטור וקבלת מידע על הביצועים בזמן אמת, תוך הבטחת ביצועים מיטביים. כמו כן לספק הגנות דינאמיות, ביניהן: הגבלת זרם, הגבלת מתח מוצא, הגנה מפני מתח הפוך ביציאה, הגנה מקצר במוצא, וכן התראה על שינוי טמפרטורה. הגנות אלה, יחד עם בנק קבלים חזק, מבטיחות עבודה רציפה של ספק הכוח בכל התנאים הקיצוניים האפשריים (למשל: נפילות או עליות מתח קיצוניות ופתאומיות, רעידות ושינויי טמפרטורה).

התצורה של ה-Titan 6G היא קומפקטית, קלה (15 ק”ג) ומתקדמת, מה שמאפשר לו לתפוס פחות נפח מבלי לפגוע ברמת הביצועים הגבוהה. עיצובו קשיח ועמיד, דירוגו כ- IP68 מציע רמה גבוהה של הגנה מפני אבק מים ופגיעות, יש לו יכולת קירור עצמי באמצעות הסעה, וטווח טמפרטורות עבודה רחב שנע בין -40°C  ל-+60°C. ה-Titan 6G  יכול לשמש כמטען לסוללות וניתן לחבר מספר יחידות במקביל. מאפיינים אלה הופכים ספק כוח זה לעמיד מאוד ומתאים לתנאים הקיצוניים המאפיינים יישומים בעולמות הביטחוניים.

מאפיינים טכניים עיקריים:

 

על החברה:

במהלך שנות פעילותה הוכיחה הורייזן, שוב ושוב, את יכולתה לזהות את המגמות בשוק הבטחוני, להבין את צרכי הלקוחות, ולפתח פתרונות כוח והזנה חדשים בהתאמה להתפתחויות הטכנולוגיות של המערכות אותן הם מפעילים.

מגוון הפתרונות והיצע המוצרים הנרחב כולל מוצרי מדף, מוצרים שעוברים מודיפיקציה קלה, וכן מוצרים המפותחים ונתפרים לצרכים הייחודיים, לדרישות התפעוליות ולתקציב של הלקוחות – מה שמבטיח שכל לקוח ימצא את הפתרון האידיאלי עבורו. יכולות הפיתוח והייצור המתקדמות (In-House), יחד עם שירות לקוחות מקצועי ויעיל, מציבים את הורייזן בחזית העשייה. עם שנים רבות של ניסיון מבצעי מוכח, מוצרי החברה משולבים במערכות הגנה בטחוניות מובילות ומציגים יעילות, עמידות וביצועים גבוהים לאורך זמן, גם בתנאים הסביבתיים המאתגרים ביותר.

תמונה: ספק הכוח TITAN G6

הורייזן מציעה סל פתרונות מורחב, כשלצד מוצריה היא משווקת לשוק הישראלי גם מוצרים מתקדמים של מותגים וחברות גלובליות מובילות, תוך דגש על התאמת הפתרונות ליישומים השונים.

הוריזון הינה בית היוצר לספקי הכח עבור מערכות קריטיות ובהן: מערכת החץ, כיפת ברזל, מערכת הנ”מ ספיידר, מערכות שו”ב, מערכות מל”ט, מכ”מ, עמדות נשק, מערכות לוחמה אלקטרונית ומערכות רבות אחרות.

לצד ספקי הכח למערכות מבצעיות ,הוריזון מספקת מגוון ספקי כח לצרכי מעבדה ופתרונות ליישומים תעשייתים ורפואיים המבוססים על מוצרי נציגויות המיוצרים בחו”ל מחברות שונות, ביניהן: Regatron, VPT, Advanced Energy, Manson, BK, Premium, PST, Puls ואחרים.

שילוב זה של מוצרים מפיתוח עצמי לצד ייצוג חברות מחו”ל מאפשר לחברת הוריזון להציע את הפתרון היעיל והמשתלם ביותר בהתאם לדרישות ותקציב הלקוח.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות