חדשות היום

גילת קיבלה הזמנה בהיקף של מספר מיליוני דולרים מארגון צבאי מוביל

גילת תפתח מודם רדיו מבוסס תוכנה מהדור הבא ליישומים צבאיים של תקשורת לוויינית בתנועה ותקשורת לוויינית נייחת

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של מספר מיליוני דולרים מארגון ביטחוני מוביל לפיתוח הדור הבא של מודם SOTM/SOTP.

המודם הצבאי מהדור הבא יקבע סטנדרט חדש בגמישות משימתית. הוא יהיה מהיר להתקנה, קל לתפעול ועומד בדרישות המחמירות ביותר. המודם יספק תקשורת לוויינית במהירות גבוהה למשימות עם תקשורת לוויינית בתנועה או תקשורת לוויינית נייחת. בנוסף המודם יספק תקשורת לוויינית C4I (פיקוד, שליטה, תקשורת, מחשבים ומודיעין) מאובטחת בפס רחב המבטיחה עליונות מידע בשדה הקרב ללוחמים. הטכנולוגיות המתקדמות של המודם ממקסמות את זמינות הקישור, מייעלות את השימוש ברוחב הפס, ומאפשרות תפוקה גבוהה בכל מקום ובכל זמן בתנאי השטח המאתגרים ביותר.

“הזכייה הזו מוכיחה פעם נוספת את אמון הלקוחות שלנו בכך שגילת היא השותפה הנכונה באספקת פתרונות חדשניים למשימות קריטיות אשר עומדים בדרישות המחמירות ביותר,” אמר אורי נאור, סמנכ”ל מגזר הביטחון הגלובלי של גילת. “פתרונות התקשורת הלוויינית המתקדמים שלנו מיועדים לשדה הקרב המקוון של היום ומשרתים את הצרכים של ממשלות ברחבי העולם.”


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות