חדשות היום

נקסט ויז’ן ממשיכה ברצף העסקאות המהותיות מתחילת השנה

מדווחת על קבלת הזמנת ענק בהיקף של כ- 19.6 מיליון דולר

ההזמנה התקבלה מלקוח קיים ותסופק במהלך שנת 2024

מתחילת השנה דיווחה החברה על 5 עסקאות מהותיות בהיקף של 33.2 מיליון דולר

החברה צופה צמיחה שנתית של לפחות 70% במכירות בשנת 2024, זו השנה הרביעית ברציפות, והגעה ליעד הכנסות אגרסיבי של 88.4 מיליון דולר

נקסט ויז’ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל”טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת הזמנה נוספת לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-19.6 מיליון דולר.

החברה תספק את ההזמנה במספר פעימות במהלך שנת 2024, בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה. 20% מהתמורה שולמה לנקסט ויזן כמקדמה במועד ההזמנה ויתרת התמורה תשולם בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה ובכל מקרה בטרם אספקת המוצרים ללקוח בכל משלוח.

מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז’ן על 5 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-33.2 מיליון דולר. עסקאות מהותיות מהוות חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים. צבר ההזמנות של החברה נכון ליום פרסום הדוחות השנתיים עמד על כ- 71.3 מיליון דולר. לצד קבלת הזמנות חוזרות מלקוחות קיימים וזכייה בפרויקטים חדשים, החברה ממשיכה לקבל הזמנות מלקוחות חדשים מכל העולם.

חן גולן יו”ר דירקטוריון נקסט ויז’ן: “אנו מדווחים היום על הזמנה גדולה נוספת בהיקף של 19.6 מיליון דולר. הזמנה בסדר גודל כזה מעידה על האמון לו אנו זוכים מלקוחותינו ועל הערך המוסף הגבוה שמוצרי החברה מספקים ללקוחותיה.  המגוון הרחב של פתרונות הצילום מאפשר לנו לענות על הצרכים השונים שעולים מהשוק ולהציע את הפתרונות הטובים והמשתלמים ביותר ללקוחותינו. בתוך פחות מ-4 חודשים קיבלנו הזמנות מהותיות עליהן דיווחנו בבורסה בהיקף כולל של כ-33 מיליון דולר. אנו נחושים להמשיך ולחזק את יתרונה התחרותי של נקסט ויז’ן ולהבטיח את המשך הובלתה בשוק, תוך המשך שיפור תהליכי עבודה, השקעה בפיתוח טכנולוגיה וגיוס הון אנושי איכותי”.


קרדיט: יחצ

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות