חדשות היום

DigiKey ו-3PEAK מקימות שותפות הפצה כלל-עולמית

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הכריזה היום על פורטפוליו המוצרים המורחב שלה באמצעות שותפות הפצה כלל-עולמית אסטרטגית עם 3PEAK‏, מפתחת טכנולוגיית מוליכים-למחצה עם ביצועים עיליים.

רשימת המוצרים הנרחבת של DigiKey כוללת כעת את המוצרים המתקדמים ביותר של 3PEAK‏, כגון מגברים, מבודדים, ממשקים, ממירי נתונים, מייצבי LDO‏ וייחוסי מתח, מפקחים, דוחפים, ממירי DC-DC‏, מיקרו-בקרים משובצים, וניהול סוללות. פתרונות אלו נותנים מענה ליישומים מגוונים בתקשורת, תעשייה, ניטור אבטחה, רפואה, בריאות, מכשור, אנרגיה חדשה ותעשיית הרכב.

DigiKey הרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה באמצעות שיתוף פעולה עם 3PEAK, מפתחת טכנולוגיית מוליכים-למחצה באיכות גבוהה.

“הוספת 3PEAK‏ לרשימת המוצרים של DigiKey‏ מחזקת את המחויבות שלנו להציע למהנדסים קשת רחבה של מוצרי מוליכים-למחצה אנלוגיים באיכות גבוהה,” אמר מייק סלייטר, סגן-נשיא פיתוח עסקי כלל-עולמי ב-DigiKey‏. “שיתוף פעולה זה מאפשר לנו לתמוך במגוון רחב של יישומי ציוד-קצה.”

“העבודה עם DigiKey היא מהלך אסטרטגי לתמיכה בהתרחבות השוק הכלל-עולמי שלנו”, אמר דן ראדיק, סגן נשיא למכירות ושיווק ב-3PEAK‏. “ביחד, אנו מספקים ללקוחות את ההזדמנות לשלב מוליכים-למחצה מהימנים ברשימת הספקים המורשים שלהם, מגובה בתמיכה לוגיסטית ברמה עולמית.”

לפרטים נוספים אודות מוצרי 3PEAK‏ המוצעים באמצעות DigiKey‏, אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏.


קרדיט: 3PEAK

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות