חדשות היום

TIBCO SOFTWARE רוכשת את MASHERY מובילה עולמית בתחום ה API Management

 חברת TIBCO , שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל, תרכוש את חברת Mashery , אשר נחשבת למובילה עולמית בתחום הפתרונות ל  API Management . העסקה צפויה להיסגר בשבועות הקרובים.

רכישה זו תרחיב את פתרונות ה  API Management של TIBCO ותאפשר לה לסייע לארגונים להפוך לעסקים דיגיטליים, לשלב ערוצים נוספים של שירותים ולהעצים את כוחם של המפתחים בארגון.

“Mashery עומדת מאחורי רבים מפתרונות המיכון האפקטיביים ביותר ל API Management שיש כיום בשוק” אומר שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקייםביעל תוכנה. “באמצעות חיזוק טכנולוגיות האינטגרציה המובילות של TIBCO עם היכולות המובילות של Mashery ל API Management נוכל לאפשר ללקוחותינו לבנות, להרחיב ולהמיר סוג חדש של אפליקציות. פתרונות התוכנה היחודיים שלנו מסייעים לחברות להפוך במהירות לעסקים דיגיטליים הפועלים בכל הערוצים בזמן אמת. “

Mashery הוקמה ב-2006 והייתה החלוצה בתחום כלים ל API Management. החברה הוקמה בכדי לסייע ללקוחות לנצל את ממשקי היישומים על מנת ליצור ערוצי הכנסות חדשים, לקצר את משך זמן ההגעה לשוק ולדרבן את החדשנות. פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) הייחודית של Mashery, המשרתת מספר רב של לקוחות  מניעה את כלי ה  API Management של יותר מ-200 מותגים מובילים.

“אנו בחברת יעל תוכנה רואים את הצורך הגובר בעולם לכלי API Management  ועם פתרונות חברת Mashery , נוכל להעניק ללקוחותינו את הפתרון המתאים תחת מטריית הפתרונות של  TIBCO.

מוסיף שי גנות ומסביר: ” API Management הינו חלק חשוב מהחזון של TIBCO משום שהם יושבים בצומת המגמות הטכנולוגיות כגון הענן, הניידות והאינטרנט של הדברים. היצע הפתרונות של Mashery ייקרא מעתה TIBCO Mashery והוא יתווסף להיצע פתרונות ניהול ה-API של  TIBCO וישווק גם בישראל.”

בתמונה: שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות