די.אס.פי.ג’י תספק שבבי VoIP לספקית הטלפונים הגדולה באירופה

ספקית הטלפונים הגדולה באירופה תשיק נתב תקשורת מתקדם לשוק המשרדי המבוסס על שבב ה-VoIP של DSPG .זהו המוצר השמיני ש-Gigaset (לשעבר סימנס) משיקה לאחרונה המבוסס על השבב החדש של DSPG. ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום כי שבב האקסייטר (XciteR) שפיתחה ישולב בנתב ה-VoIP המתקדם של Gigaset הגרמנית, ה-N720 Multicell. השקת נתב התקשורת החדש, המיועד לשוק המשרדי, צפויה השבוע בתערוכת CeBIT בגרמניה.Gigaset הוקמה לפני כארבע שנים בעקבות ספין אוף של חטיבת מוצרי התקשורת של סימנס, והיא אחת מיצרניות הטלפונים האלחוטיים הגדולות בעולם והגדולה ביותר באירופה. שבב האקסייטר של DSPG, עליו מבוסס הנתב החדש, מאפשר שיחות קוליות באיכות HD, נטרול רעשי רקע וטווח קליטה רחב.

ה-N720 Multicell מציע כמה תכונות ייחודיות לשוק הטלפוניה המשרדי, בהן חיבור לעד 20 תחנות בסיס ו-100 טלפונים אלחוטיים בתקן DECT. טווח הקליטה הרחב וטכנולוגיית נטרול הרעשים מאפשרים לעובדים לקיים שיחות VoIP אלחוטיות באיכות HD בבניין או מחוצה לו, גם באזורים בעלי קליטה מוגבלת.

ביקוש גובר לטלפוני VoIP

זהו המוצר השמיני ש-Gigaset משיקה לאחרונה המבוסס על שבבי ה-VoIP של DSPG. לפני כחמישה חודשים דיווחה DSPG כי יצרנית הטלפונים הגרמנית שילבה את שבביה בתחנות הבסיס של מכשירי ה-SL910 ו-SL910A, המיועדים לפלח העליון של השוק הביתי. במקביל, דיווחה DSPG כי שבביה שולבו במכשיר ה-DX-800A המיועד לפלח העליון של השוק המשרדי, וכן בטלפוני VoIP מדגמי DX600A, DL500A, C610IP ו-C610AIP.

סמנכ”ל פיתוח מוצרים של Gigaset, לודגר רטמר, אמר: “השקת ה-N720 Multicell היא צעד חשוב נוסף בהחדרת מוצרי DECT ו-VoIP, בהם אנו מתמחים, לשוק הארגוני. באמצעות שיתוף הפעולה עם DSPG, המובילה העולמית בפיתוח שבבי DECT ו-VoIP, אנו מציעים כעת לארגונים קטנים ובינוניים את המיטב של שתי טכנולוגיות אלו, ואת האיכות הגבוהה של Gigaset, המאפשרת לאותם ארגונים לחתוך בהוצאות התקשורת תוך שיפור חווית המשתמש”.

סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של DSPG, עוז צימרמן, הוסיף: “שילוב שבב האקסייטר בנתב המשרדי החדש של Gigaset מחזק את הקשר המוצלח בין שתי החברות בתחום ה-DECT, ומסייע לנו להגדיל את הנתח בשוק טלפוניית ה-VoIP הארגוני, הצומח במהירות”.

תגובות סגורות