3M ישראל זכתה בדירוג פלטינה במדד האחריות התאגידית החשוב בישראל

באירוע חגיגי שנערך לאחרונה (29.6) בבורסה לניירות ערך בתל אביב פרסם ארגון ‘מעלה’, הארגון המוביל בישראל בתחום האחריות התאגידית את הדירוג השנתי שלו – “אחריות תאגידית בעסקים”. במסגרת הדירוג שסקר חברות רבות בישראל, זכתה M3 ישראל בהישג מרשים כשקיבלה דירוג פלטינה, זאת לאחר שבשנים האחרונות זכתה בקביעות בדירוג זהב. השנה השתתפו בדירוג 98 חברות שמחזורן הכספי עומד על כ-365 מיליארד ₪, ומעסיקות כ- 310,000  עובדים.

במסגרת מדד 2016 זכתה 3Mישראל לציון הגבוה ביותר (10 מתוך 10) בקטגוריית “היבטים אתיים בתהליכים עסקיים” שבו חברות נמדדות על האופן שבו הן פועלות ומיישמות את הקוד  האתי שלהן, וב-“מחויבות ושקיפות תאגידית” שבו נמדדת מחויבות ההנהלה לשמירה על האחריות התאגידית של החברה. כמו כן 3M  הצטיינה בקטגוריית “איכות הניהול, הסביבה והאסטרטגיה” המודדת את הדרך שבה מיישמת החברה את מדיניות שמירת הסביבה שלה ואת האופן שבו עובדיה מעורבים בכך.
קטגוריה נוספת בה זכתה החברה בציון גבוה היא “ניהול שרשרת האספקה”, המודדת את האופן שבו מיישמת החברה אספקטים של אחריות תאגידית בתהליכי האספקה שלה.

יונתן פנטנוביץ’, מנכ”ל M3 ישראל מסר בתגובה כי “אנו גאים על כך ששנה אחר שנה M3 מוכיחה כי הצלחה עסקית יכולה וצריכה להגיע לצד דאגה למקום בו אתה נמצא ולאנשים איתם אתה עובד. אחריות תאגידית הינה אחד מהנושאים החשובים ביותר עבורנו כחברה גלובלית וההישג הנוכחי רק ידחוף אותנו להמשיך ולהשתפר”.

בתמונה: אירוע מעלה. קרדיט: יואב זוהר

תגובות סגורות