חדשות היום

חברת HP Scitex – השיקה בישראל מרכז עולמי להצגת טכנולוגיות דפוס דיגיטלי

Scitex השיקה בישראל מרכז עולמי שישמש להצגת טכנולוגיות ומערכות חדישות בתחום הדפוס הדיגיטלי שפותחו על ידה. המרכז החדש, שגודלו כ-1,000 מטר מרובע, ממוקם באתר הפעילות המרכזי של HP Scitex בעולם, באזור התעשייה פולג, נתניה.

המרכז החדש ישרת את אלפי לקוחות החברה בארץ ובעולם שיוכלו לצפות בפתרונות החדשים ובהדגמות חיות של ביצועים פורצי דרך.

HP Scitex מפתחת ומספקת פתרונות דפוס דיגיטליים חדשניים לשוקי האריזות, המארזים, מעמדי התצוגות בעמדות מכירה ולשוק השילוט.

הפעילות של HP Scitex בישראל משתלבת במערך העולמי של חטיבת הדפוס של HP והיא כוללת את הנהלת HP Scitex העולמית, מחקר, פיתוח, ייצור, שיווק, שינוע לכל לקוחותיה בעולם ושירות. כיום מותקנות בעולם למעלה מ- 2,400 מערכות דפוס של  .HP Scitexלארגון שלושה מרכזי פעילות עיקריים: המטה ומרכז הפיתוח בנתניה ומפעלי ייצור המערכות והדיו בקיסריה ובקרית גת.

בלבו של המרכז העולמי החדש נמצאת מערכת הדפוס הדיגיטלית  HP Scitex 17000 Corrugated Press המיועדת להדפסת אריזות העשויות מקרטון גלי (Corrugated Packaging). מערכת זו מבוססת על טכנולוגית ה-HDR (High Dynamic Range) שמספקת את איכות ומהירות ההדפסה הגבוהות ביותר וזמני ההכנה מהנמוכים ביותר בשוק. תפוקת המערכת מגיעה ל-1,000 מ”ר בשעה על מגוון רחב של סוגי קרטון גלי. התפוקה השנתית מגיעה ל-2 מיליון מ”ר בשנה.

תחום דפוס האריזות מבוסס קרטון גלי נחשב לאחד השווקים הצומחים ובעלי הפוטנציאל בעולם הדפוס והיקפו נאמד בעשרות מיליארדי דולרים, עם פוטנציאל שוק של דפוס דיגיטלי בסגמנט זה של כ- 6 מיליארד דולר.

במרכז ההדגמות החדש יוכלו המבקרים לצפות בתהליך הדפסה מלא מקצה לקצה: תכנון ועיצוב האריזה בעמדות ממוחשבות, שיגור המשימה למערכת ההדפסה וקליטתה, ביצוע ההדפסה בכל היקף (ריצה קצרה, בינונית או ארוכה), ביצוע שינויים מהירים בזמן אמת, חיתוך הפלט והרכבת האריזה וכו’.

דודו תומר, מנכ”ל עולמי HP Scitex: “עולם הדפוס נמצא במעבר מתמשך מהדפוס האנלוגי לדפוס הדיגיטלי ו-HP מובילה את המעבר בכל רחבי העולם. כיום אנחנו כבר רואים תעשיות שלמות שאחוז משמעותי מהדפוס שלהן מתבצע באמצעות מכונות הדפוס הדיגיטליות של HP.

לפני כשלוש שנים זיהינו את הצורך בפתרונות דפוס על קרטון גלי ולכן קיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע עשרות מיליוני דולרים במחקר ופיתוח על מנת לתת מענה דיגיטלי לשוק זה. תחילה פיתחנו מערכות על בסיס הטכנולוגיה הקיימת (ה-HDR) והשקנו לפני שנתיים את מכונת HP Scitex 15000 Corrugated Press ולפני שנה את HP Scitex 17000″.

דודו תומר הוסיף כי HP Scitex כבר מפתחת את הדור הבא בתחום: מערכת חדשה HP PageWide C500 Press שמפרטיה נחשפו רק לאחרונה בתערוכת Drupa. לדברי תומר, מערכת זו, שתתבסס על טכנולוגיית ההדפסה TIJ Thermal Ink Jet)), תהפוך על פניו את כל שוק ההדפסות על קרטונים עם מהירויות גבוהות פי כמה מהדור הנוכחי של המכונות!

לדברי תומר, כבר עם חשיפתה זכתה המכונה להזמנות רבות, כולל של Smurfit Kappa, החברה הגדולה באירופה להדפסה על קרטון גלי, בעלת למעלה מ-100 מפעלים. עם השלמת פיתוחה תוצג מכונה חדישה זו במרכז החדש בנתניה.

בתמונה: דודו תומר, מנכ”ל עולמי HP Scitex

תגובות סגורות