חדשות היום

נס זכתה בחוזה רחב היקף לאספקת שירותי מחשוב בחברת נתיבי ישראל

חברת נס זכתה במכרז רחב היקף לאספקת שירותי מחשוב לחברת נתיבי ישראל (לשעבר מע”צ). במסגרת המכרז תספק נס, כספק בלעדי, שירותי מחשוב בהיקפים נרחבים, הכוללים שירותי יישומי SAP, פיתוח יישומי מיקרוסופט (SharePoint, Dot.Net), שירותי BI של חברת QlikView מקבוצת חילן, פתרונות אינטרנט, מוקד תמיכה, הדרכות ובדיקות. עשרות עובדי נס יספקו את השירותים לכ-1300 משתמשים בחברה. החוזה נחתם לתקופה של חמש שנים והיקפו עומד על כ-15 מליוני שקלים לשנה. נס קיבלה את הציון הגבוה ביותר במדד האיכות במכרז שהתקיים וכלל חברות מובילות בתחום. פעילותה ושירותיה של נס יאפשרו לאגף מערכות המידע של נתיבי ישראל להתמקד בהמשך פיתוח וקידום מטרותיה העסקיות של החברה, תוך שיפור רמת השרות למשתמשי הארגון.

נינה גיספאן, CIO של נתיבי ישראל, אמרה: “ערכנו מכרז מקיף על מנת לבחור ספק מחשוב ראוי ואנו שמחים על בחירתה של נס. מערכות המחשוב בארגון מהוות נדבך מרכזי בפעילות העסקית של החברה. רוב פעילות הפיתוח והתחזוקה של מערכות אלו נעשית במתכונת של מיקור חוץ במסגרת מכרז זה ועל כן חשוב היה לנו לבחור בספק מחשוב שיוכל לספק, לא רק כח אדם מקצועי אלא גם מעטפת מקצועית רחבה”.

גיא דנציג, משנה למנכ”ל בנס, אמר: “אנו גאים בזכייה במכרז יוקרתי זה עבור חברת נתיבי ישראל. זכייה זו מוכיחה פעם נוספת כי נס הנה ספקית שירותי ערך מוסף המובילה בישראל בתחומי ה- SAP, BI, ההדרכות, הבדיקות ופיתוח יישומים. אנו בנס מעניקים מענה שלם בעולמות אלה ללקוח, בשל המומחיות הרבה והנסיון העצום שצברנו בפרויקטים מורכבים וחדשניים למגוון עצום של לקוחות בישראל.

נס זכתה בחוזה רחב היקף לאספקת שירותי מחשוב בחברת נתיבי ישראל

תגובות סגורות