חדשות היום

BELDEN: פתרונות יעילים למבנים חכמים

חברת Belden — אחת הספקיות המובילות בעולם של פתרונות למערכות כבלים ולהעברת אותות — מתכננת ומייצרת ציוד לבקרה, לניטור ולאופטימיזציה של פונקציות ושירותים שונים הנדרשים במבנים. בין אלו אפשר למצוא מערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר, וגם מערכות תאורה, מערכות אבטחה, והפעלה של מכשירים חשמליים או אלקטרוניים.BELEDEN
המהפכה שהובילה לסגנון החיים של היום, יצרה את הצורך ביותר אינטגרציה והתייעלות. החל מבקרת אקלים משולבת במלואה, דרך מערכות מחשב מתקדמות, ועד מערכות בידור ביתיות לשמיעה ולצפייה שפועלות ברזולוציה גבוהה. האיכות של צורת החיים המודרנית תלויה ביכולתנו לנהל מערכות שהופכות למורכבות יותר ויותר. מערכות חכמות ויעילות לניהול מבנים יכולות לעזור לנו להמשיך ולשלב טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.
כמובילה בתחום הפיתוח והייצור של כבלי אלקטרוניקה במהירות גבוהה, מציעה חברת Belden מבחר של יותר מ–10,000 מוצרים סטנדרטיים.

פתרונות IBDN 10GX של Belden
עבור מערכות כבילה מובנות, מציעה חברת Belden את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק –  הכוללים כעת את הפתרון IBDN 10GX. מערכות IBDN של Belden הן המובילות בתחום הרישות, והן מספקות למומחי IT את המערכות ורכיבי הכבילה לביצועים מהשורה הראשונה, הן להתקנה מבוססת נחושת והן להתקנה מבוססת סיב אופטי.
מערכת IBDN 10GX של Belden היא פתרון של כבלי  TWISTED PAIRללא סיכוך [UTP] ליישומים של GB10. מערכת הכבילה  CAT 6A הייתה הראשונה בשוק שאימתה ביצועים ללא שגיאה עבור 10GBase-T.
מבחני האימות התבצעו בערוץ 10GX של 100 מטר, בקונפיגורציית “המקרה הגרוע” בערוץ של 4 מחברים (כפי שמוגדר בתקן TIA Category 6A). דוגמה ממשית למשמעות הדבר יכול להיות ההבדל של העברת תמונות ברזולוציה גבוהה (600 dpi) בקצב של 20 תמונות לדקה ב-
1 GB/SEC  לעומת קצב של 200 תמונות בדקה בערוץ של  GB/SEC10
עבור יישומי רישות, מציעה Belden פתרונות מוגמרים של כבילה מובנית מקצה לקצה, הן למערכות מבוססות סיב אופטי, וגם למערכות מבוססות נחושת בקטגוריה 5e ובקטגוריה 6. אלו כוללים כבלים,  כבלים גמישים וכן ניהול כבלים ואביזרים.

מערכות מסוג IBDN CAT5E וCAT6 מציעות ביצועים מובילים בתעשייה, הרבה מעבר לדרישת התקן. מערכות  FIBER OPTICS מציעות את כל האפשרויות חיבור של  FIBER OPTIC  CABLES.
.

מערכות יעילות
צוות מומחי התעשייה של Belden מבינים את צורכי, המפתחים, המתקינים והמשתמשים במערכות מתקדמות מבחינת טכנולוגית,שמגיעות לביצועים גבוהים. חברת Belden מציעה מוצרים מתוכננים באופן הנדסי מתקדם ובעלי ערך מוסף.  .

Belden: מובילים בפתרונות לביצועים גבוהים
Belden מציעה פתרונות יעילים שבהם נכללים:
• כבלי בקרה: הטווח המקיף, החסכוני והמעודכן ביותר הקיים כיום בשוק של מוצרים של כבלי בקרה אמינים. בין אם עבור אוטומציה, החלפת נתונים, חיבורי ביניים או רשתות שלמות, לחברת Belden יש את הפתרון הנכון כדי שהנתונים שלך והעסק שלך יישארו בפעילות מתמדת.
• אבטחה וגילוי: הביצועים הנכונים עבור מערכות בקרה, מערכות הטלוויזיה במעגל סגור (CCTV) ומערכות האזעקה. אתה יכול לסמוך על חברת Belden שתספק לך פתרונות כבלים שישמרו על האנשים מרוצים ועל המבנים בטוחים.
• כבלי סעף (drop cable) לטלוויזיה בכבלים (CATV) עבור יישומים בפס רחב: אלו מבטיחים שלא תפסיד את “החוויה האחת של פעם בחיים” על ידי כך שמספקים לך גישה ללא תחרות וביצועים בלתי רגילים.
• כבלי אודיו/ וידיאו עבור יישומי מפתח: כולל מיקרופונים, תאורה, תקשורת DMX, רמקולים, מערכות HD/SDI, תצוגת VGA על מסכים רחבים, מערכות אנימציה, עריכה ומערכות תכנון בעזרת מחשב.
• טווח בייתי: מספק למבנים יכולות בהתאמה למערכות עתידיות עבור כל יישום, עם תמיכה במשרדים (רישות), במערכות קולנוע ביתי, מערכות תאורה, תאורת אבטחה, מערכות אבטחה (טלוויזיה במעגל סגור – CCTV), ציוד חכם (חיישני רעידות, לוחות חיבורים בארונות תקשורת – patch panel) ומכשירים חכמים – הכל בעזרת כבלים מסוג Banana Peel® “במשיכה יחידה”.

Belden: מקדמים בקביעות את ההמצאתיות
יכולת ההמצאתיות של Belden מונעת מתוך צורכי הלקוחות. במהלך שנת 2009,
Belden EMEA הוציאה לשוק מספר מוצרים חדשים.

• פתרונות כבילה מובנית — פתרונות המקיפים את המוצרים שבין מערכות בקטגוריה 5e לבין אלו שבקטגוריית 6 עם סיכוך.
• כבלי SNAKE– כבלי  SNACE בקטגוריה 5e לתנאים קשים ב–4 ערוצים בסדרת CatSnakeTM.
• טווח מוצרי FiberExpress החדשים.
• כבלי  TWISTED PAIRמודבקים מסדרת 10GX

• מכלולי כבלים מסדרת 10GX

תגובות סגורות