חדשות היום

Motorola וחברת הסלולר הכוויתית Zain פורסות רשת +HSPA

מוטורולה חתמה על חוזה עם חברת Zain הכווייתית, להרחבה ושדרוג רשת הדור השלישי HSPA לרשת +HSPA, התומכת במהירות הורדה של עד21.6 Mbps, וכן בהגברת מהירות העלאת מידע. Zain היא מפעילת התקשורת השלישית בגודלה בעולם, עם נוכחות מסחרית ב- 24 מדינות.

“Zain שואפת לספק ללקוחותיה את התקשורת הניידת בפס רחב המהירה ביותר האפשרית. שיתוף הפעולה המתמשך עם מוטורולה מספק לנו את הפתרונות החדישים ביותר, המאפשרים ללקוחותינו את חווית המשתמש הטובה ביותר” אמר חאלד אל-האג’רי, מנכ”ל Zain בכווית. “אנו בוטחים בטכנולוגיה של מוטורולה וביכולתה לספק פתרונות תקשורת בדור השלישי, כפי שנוכחנו בעבר במימוש החוזה הראשון שהיה לנו עם החברה”.

עם הרחבת הרשת והתקנת תוכנת ה- +HSPA החדשה, Zain תוכל לספק ללקוחותיה כיסוי משופר בתוך הבית, חווית אינטרנט נייד מורחבת, עם גלישה משופרת, והורדת מוזיקה ווידאו במהירות.

Zain תציע ללקוחותיה מכשירים התומכים בגלישה מהירה של עד 21.6Mbps.

“טכנולוגיית +HSPA מאפשרת ל- Zain להציע ללקוחותיה שירותים ניידים עשירים, ובעזרת התמיכה של מוטורולה תישמר איכות השירות וחווית המשתמש האופטימלית” אמר עלי עמר, סמנכ”ל בחטיבת התקשורת הביתית הניידת של מוטורולה באזור המזרח התיכון, אפריקה ופקיסטן.

הרחבת הרשת ושדרוגה מבוססות על רשת דור 3 , שהותקנה בהצלחה על-ידי מוטורולה עבור Zain .

ב-2007, ועל שדרוג נוסף שבוצע באמצע 2008, בו הועלתה מהירות התעבורה ברשת ל- 14.4MBps.

תגובות סגורות