חדשות היום

Wind River וKontron חתמו על הסכם הפצה גלובלי ארוך טווח ל- VxWorks וLinux

Wind River ו- Kontron הודיעו על הסכם גלובלי ארוך טווח לפיו Kontron תשווק את VxWorks המוביל בתעשייה מבית Wind River ומערכות הפעלה Wind River Linux.  הסכם זה מרחיב את שיתוף הפעולה הנמשך מזה עשור, ובזכותו צפויות להתרחב התוכנות והשירותים שמעניקות Wind River  ו- Kontron. שתי החברות מכוונות פעילותן ראשית אל הסגמנטים התעשייתיים, הרפואיים, הצבאיים, החלל, התחבורה והרישות.

 

Kontron מצטרפת ל- Wind River Partner Validation Program, ותספק חומרה ותוכנה משולבות יחדיו במערכת תוכנה ecosystem איתנה, תחילה עם מודול nanoETXexpress-SP הניתן לשימוש עם VxWorks 6.7.

 

“לקוחותינו ייהנו מיישור הקו עם Wind River בכל הסגמנטים של השוק ובכל האזורים”, אמר דירק פינסטל, CTO ב-Kontron AG. “הסכם ההפצה הזה מאפשר לנו לענות על דרישות השוק ולהפחית עוד יותר את זמן היציאה לשוק, להגדיל את ערך המוסף של שירותינו ללקוח ע”י מתן פתרונות out-of-the-box עשירים יותר בעלי סטים של כלים ואפשרויות מערכת הפעלה”. במקביל, Kontron תמשיך למנף את מערכת היחסים האסטרטגית עם  Wind River כדי להציע פתרונות משולבים שיעזרו להפחית ללקוחות את עלויות הבעלות. הכללת nanoETXexpress-SP  ב- Wind River Partner Validation Program, כולל הערכת פלטפורמת VxWorks 6.7, הינה דוגמה טובה”.

 

 

“הסכם ההפצה בין Wind River  ו- Kontron יאפשר לשתי החברות להגיב במהירות יותר להזדמנויות תכנון מנצחות חדשות”, ציין רוג’ר וויליאמס, סגן נשיא לשיתוף פעולה אסטרטגי ב- Wind River. “כמו כן אני מרוצה מכך ש- nanoETXexpress-SP של Kontron הינו המודול המשובץ הראשון ברשימת Partner Validation Program שלנו. עם הסכם ההפצה והפתרונות מובילי השוק שלנו, שתי החברות ממקומות היטב כדי לתפוס תכנונים מנצחים של הדור הבא במספר סגמנטי-מפתח בשוק.

תגובות סגורות