05/01/10 לראשונה: EMC2 תאפשר ליסינג באמצעות המימון של אמפא קפיטל

במסגרת ההסכם תציע EMC2 עסקאות ליסינג לתקופות של 12-60 חודשים # להערכת החברות היקף של העסקאות יעמוד על  15-20 מליון ₪ בשנה הראשונה

 

EMC2,  המובילה בפתרונות לניהול תשתיות המידע, תאפשר, לראשונה, השכרת ציוד בליסינג באמצעות המימון של חברת אמפא קפיטל, מקבוצת אמפא, דרך שותפיה העסקיים.  במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות יוכלו לקוחות EMC2,   ליהנות מן היתרונות של ליסינג מימוני ולהימנע מהצורך להשיג מימון בנקאי לצורך רכישת הפתרונות והמוצרים של EMC2,  . היקף המימון שיוענק על ידי אמפא קפיטל ללקוחות EMC נאמד במליוני דולרים בשנה. חתימת ההסכם עם אמפא קפיטל, המתמחה במגוון פתרונות בתחום המימון החוץ בנקאי, לחברות ועסקים, מהווה חידוש עבור EMC2,    בישראל והזדמנות עסקית עבור החברה  ושותפיה בכל המגזרים בהם פועלת EMC2,  .

 

אמפא קפיטל תבצע את העסקאות באמצעות חברת הבת “חמית”, שהינה החברה הוותיקה והמנוסה בישראל בתחום מימון הציוד. חמית מממנת ציוד במגוון רב של סוגי עסקאות מימוניות, תפעוליות, עסקאות ליס בק, כאשר הקף העסקאות נע בין עשרות אלפי דולרים לבין מיליוני דולרים לעסקה בודדת. חמית מממנת את עיקר פעילותה מהון עצמי ובאמצעות הנפקות חברות ייעודיות (spc) המדורגות AA לגופים מוסדיים.

 

במסגרת ההסכם, תציע EMC2,   עסקאות ליסינג, לתקופות של 12-60 חודש. החברות מעריכות כי היקף עסקאות המימון בשנה הראשונה ינוע בין 15-20 מיליון ₪.

 

רן שלו, מנכ”ל חמית, מסר “אנו שמחים להיות שותפים לעשייה עם אחת החברות המובילות והמשפיעות ביותר מתחום טכנולוגיות המידע. אמפא קפיטל פועלת באמצעות צוות מומחים הכולל אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בשוק הישראלי והבינלאומי. ידע רב זה שנצבר בחברה במשך שנים מאפשר יצירת פתרונות מימון יצירתיים, המותאמים פרטנית לצרכי כל לקוח עסקי בלוח זמנים מהיר”.

 

יהודה תלמי, מנהל מכירות פיננסי אזורי ב- EMC2,  : “ההחלטה של EMC2,   לשתף פעולה עם אמפא קפיטל למימון עסקאות ליסינג נבעה מהצורך הגובר להציע ללקוחות פתרונות יצירתיים, תוך שמירה על יתרון תחרותי ואספקת פתרונות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה. ליסינג מציע ללקוחותינו עדכון טכנולוגי של פתרונות האחסון, בהתאם לצרכיהם, כמו גם התאמה של תזרים ההוצאות של הלקוח לצרכיו העסקיים. כחברה מובילה בתחומה, עלינו להציע חדשנות בכל התחומים, טכנולוגיים ועסקיים, ולהצעיד את לקוחותינו קדימה . אמפא קפיטל נבחרה כשותף מתאים בשל רמת המקצועות של אנשיה ומהירות התגובה לצרכי לקוחותינו המשותפים”.

 

 

תגובות סגורות