25/01/10 אלביט מערכות חתמה על הסכם לרכישת יתרת מניות אזימוט טכנולוגיות בע”מ באמצעות הסכם מיזוג

אלביט  מערכות דיווחה היום, בהמשך להודעתה מתאריך 12 בנובמבר 2008, כי ביום 24 בינואר 2010 חתמה על הסכם מיזוג עם חברת אזימוט טכנולוגיות בע”מ (אזימוט) במסגרתו תרכוש את יתרת המניות בחברת אזימוט. בנובמבר 2008 רכשה אלביט מערכות כ-19% ממניות אזימוט. בהתאם להסכם החדש תרכוש “אלביט מערכות אבטחה בע”מ”, חברה בת בבעלותה המלאה של אלביט מערכות, את יתרת מניות אזימוט מבעלי המניות שלה בתמורה לסכום של כ-173 מיליון ש”ח (כ-46.5 מיליון דולר). במידה שטרם המיזוג תחלק אזימוט דיבידנד בסך 20 מיליון ש”ח (כ-5.4 מיליון דולר), תופחת התמורה בכ-16 מיליון ש”ח (4.3 מיליון דולר).על פי תנאי הסכם המיזוג יישמר סך של עד 12 מיליון ש”ח (3.2 מיליון דולר) מתוך סכום התמורה הנ”ל בנאמנות לשיפוי אלביט על פי תנאי ההסכם, ויחולק, חלקו או כולו, לבעלי המניות במועד מאוחר יותר, על פי תנאי ההסכם.

רכישת המניות כפופה לאישור אסיפת בעלי המניות של חברת אזימוט ולאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

אזימוט  היא חברה ישראלית העוסקת בעיקר במערכות בתחום ניווט לווינים (GPS), אלקטרואופטיקה ותקשורת נתונים ליישומים צבאיים, פארא-צבאיים ואזרחיים המיועדים להרכשת מטרות, מערכות ניווט, מערכות שליטה ובקרה וציוד מדידה אופטי לדיוקים גבוהים. לאזימוט  חברה בת באנגליה העוסקת בתחומי פעילות זהים.

 נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן, מסר כי אזימוט הינה חברה מובילה בתחומה, עם עובדים מצוינים ויכולות טכנולוגיות מתקדמות המשלימות את מגוון המוצרים והמערכות של אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה- אלאופ. הוא הוסיף: “רכישת יתרת מניות אזימוט הינה צעד נוסף במסגרת המדיניות ארוכת הטווח של אלביט מערכות לצמוח באמצעות מיזוגים ורכישות של חברות בעלות טכנולוגיה משלימה עם ערך סינרגטי גבוה. רכישת יתרת מניות אזימוט תוסיף  לנו מימד נוסף בתחום הניווט הלוויני המתקדם ואנו צופים כי שילוב היכולות החדשות והקיימות יתרום לביסוס מעמדנו כמובילים בתחום האלקטרואופטיקה בארץ ובעולם”.

 

תגובות סגורות