חדשות היום

28/01/10 מוטורולה מספקת שירות WiMAX מדור רביעי ל- FarEasTone

השקת השירות החדש מביאה עימה חוויית פס רחב נייד של הדור הבא למשתמשיםבעיר טייצ’ונג 

חברת מוטורולה הודיעה כי Far EasTone Telecom (FET), מפעילת תקשורת מובילה בטייוואן, השיקה את שירות ה- WiMAX מדור רביעי שלה בעיר טייצ’ונג עם פתרונות ה- WiMAX מקצה לקצה של חטיבת הניידות הביתית ורשתות ((Home&Network Mobility של מוטורולה.

הרשת המהירה מבוססת על טכנולוגיית הדור הרביעי המתקדמת ביותר, התומכת בשירותים כגון סרטים ומוסיקה ניידים, בידור דיגיטאלי למשפחה וגישה לאינטרנט נייד, ומאפשרת סגנון ניידות תקשורת חדש למנויי FET.

 

מוטורולה חתמה על חוזי פריסה והרחבה עם FET בשנים 2007 ו- 2009 בהתאמה, ופרסה עבור FET פתרונות מקצה לקצה, כגון תחנות בסיס עתירות ביצועים של 400 WAP ו- WAP 450, פתרונות אימות, הרשאה ודיווח (AAA) / נתביHome Agent (HA)  לרשת CSN

(Connectivity Service Network). רשת ה- WiMAX החדשה מכסה את רוב העיר טייצ’ונג וכיסוי הרשת וקיבולתה יוסיפו להתרחב, ככל שתירשם עלייה בשימוש.

 

“אנו נרגשים מהשקת שירות ה- WiMAX מדור רביעי, המעניק אפשרויות רבות להרחבה ולהתאמה אישית של שירותים למשתמשים ביתיים, משתמשים ניידים ואף למשתמשים וצרכנים עסקיים”, אומר יאן נילסון, נשיא וסגן יו”ר FET. “אנו שמחים לעבוד עם ספק מנוסה כמו מוטורולה אשר פיתח, סיפק ופרס רשת אמינה ועתירת ביצועים ל- FET. הפיתרון מקצה לקצה של מוטורולה, ושירותיה האיכותיים, עוזרים לנו ליצור הכנסות חדשות ולמשוך מנויים חדשים”.

 

שירות ה- WiMAX מדור רביעי החדש, מרחיב את השירותים הניידים שמציעה FET, המבוססים על טכנולוגיות מדור שני, שלישי ודור 3.5. רשת ה- WiMAX יחד עם ציוד באתר הלקוח, מאפשרת למפעיל להציע חלופה זולה לשירות ה-DSL  הביתי בשוק, ומעניקה חוויית בידור ביתי חדשה למשתמשים. הרשת גם תומכת בשימוש נודד ממקום למקום על ידי משתמשים וצרכנים עסקיים. החיבור הנייד המהיר יעיל במיוחד עבור משתמשים כבדים של אינטרנט נייד, המורידים לעיתים קרובות קבצים גדולים ונהנים מסרטים, ממוסיקה וממשחקים תוך כדי תנועה.

 

“FET הינה חלוצה באספקת שירותי תקשורת מתקדמים בטייוואן. אנו שמחים, כי הטכנולוגיות  והשירותים האיכותיים שלנו יכולים לעזור להם להגיע לעידן הפס הרחב הנייד החדש”, אומר ד”ר מוחמד אכתר, סגן נשיא ומנכ”ל חטיבת ניידות ביתית ורשתות במוטורולה באזור אסיה פסיפיק. “מוטורולה היא מובילה עולמית של טכנולוגיית WiMAX, וניסיוננו ומומחיותנו מבטיחים פריסה חלקה ואיכותית של טכנולוגיית דור רביעי מתקדמת למפעילים בעולם כולו”.

 

מוטורולה מעניקה פיתרון WiMAX מלא מקצה לקצה, החורג מעבר לתשתית לשם אינטגרציה של מוצרי ליבה של IP, שירותים המנוהלים על ידי מיקור חוץ ומגוון רחב של ציוד לקוח (CPE) ומוצרי מודם למחשבים נישאים. למידע נוסף על פתרונות ה- WiMAX של מוטורולה בקרו באתר www.motorola.com/wimax.

 

חטיבת Home&Network Mobility של מוטורולה מספקת פתרונות מדיה מותאמים אישית, הניתנים לאינטגרציה מלאה, ומאפשרים למפעילים לספק חוויות מדיה עשירות למנוייהם. כמובילה עולמית בתחום הווידיאו במכשירי בידור דיגיטאליים, מוקדי שידור (headends) דיגיטאליים לווידיאו IP ועיבוד ווידיאו דיגיטאלי, מוטורולה מיישמת את מומחיותה בתחום הווידיאו, כאשר המפעילים – קוויים, סלולאריים, כבלים ותקשורת – מבקשים לפתח את רשתותיהם לקראת העתיד.

תגובות סגורות