חדשות היום

31/01/10 מוטורולה מספקת את מכשיר הבידור הדיגיטאלי המאה מיליון; חוגגת 50 שנים לחדשנות הווידיאו

חברת מוטורולה הכריזה כי חטיבת ניידות ביתית ורשתות (Home & Network Mobility) סיפקה 100 מיליון מכשירי בידור דיגיטאליים – אבן דרך משמעותית, המשקפת את הישגי החברה והישגי ענף ספקי השירותים העולמי כאחד, במהלך 50 השנים האחרונות. אבן דרך זו עולה בקנה אחד עם מעבר הענף מ”העידן הדיגיטאלי” ל”עידן האינטרנט של הטלוויזיה”. 

ברומטר המדיה לשנת 2009 של מוטורולה מדגיש מעבר זה ומראה בבירור עלייה בציפיות הצרכנים לקישוריות לתוכן ומכשירים בכל זמן ומכל מקום. המחקר גם גילה ביקוש רב להתאמה אישית של תוכן, כלומר, יכולתו של הצרכן לשלוט על חוויותיו – בין אם בטלוויזיה, במחשב האישי או בטלפון הסלולארי.

כדי לענות על ביקושים חדשים אלו של “עידן האינטרנט של הטלוויזיה”, מוטורולה מתמקדת בשלושה צרכים קריטיים של הצרכניים: תוכן, קהילה ושליטה.

“מוטורולה גאה לחגוג את מורשת הווידיאו העשירה שלה ותמשיך לספק ללקוחות מערכות מתקדמות המאיצות את אספקת חוויות מדיה מותאמות אישית לצרכנים”, אמר דן מולוני, נשיא חטיבת ניידות ביתית ורשתות. “מוטורולה מחויבת לאספקת פתרונות חדשניים מובילים בתעשייה, המאפשרים לספקי השירותים להצליח בעידן האינטרנט של הטלוויזיה” 

“עם יותר מ-100 מיליון משלוחי יחידות, מכשירי הבידור הביתיים הדיגיטאליים של מוטורולה הם הנפוצים ביותר בעולם”, אמר מייק פקסטון, אנליסט בכיר ב- In-Sat, חברת חקר שוק מובילה. “חטיבת הניידות הביתית ורשתות של מוטורולה מובילה בחדשנות טכנולוגית וממשיכה למצב את מוצריה להגדרת הדבר הבא בתחום הווידיאו”.

למוטורולה היסטוריה ארוכת שנים בהבאת חידושים מתקדמים ויצירתיים לתחום הווידיאו וניצבה תמיד בחוד החנית של הטכנולוגיה – מהימים שבהם ייצרה טלוויזיות ועד לפיתוח מערכת הטלוויזיה בכבלים האנלוגית הראשונה בעולם ויצירת התקן הטכני הדיגיטאלי הראשון ל- HDTV 

כחלק מיוזמות המחקר והפיתוח של מוטורולה ומהתמקדותה בדבר הבא בתחום הווידיאו, מוטורולה תורמת ל”תחרות החדשנות בהתכנסות” (Convergence Innovation) השנתית הרביעית של אוניברסיטת המחקר האמריקאית Georgia Tech. בתחרות זו, מוטורולה מעניקה לסטודנטים הזדמנות לחבר בין עבודתם בכיתות הלימוד ובמעבדות המחקר לבין עולם העסקים, עם יצירת יישומים ושירותים חדשניים ומסחריים לממירים, בין יתר מכשירי אספקת התוכן.חטיבת הניידות הביתית ורשתות של מוטורולה מעניקה פתרונות מדיה מותאמים אישית, הניתנים לאינטגרציה מלאה, ומאפשרים למפעילים לספק חוויות מדיה עשירות ומותאמות אישית למנוייהם. כמובילה עולמית בתחום הווידיאו במכשירי בידור דיגיטאליים, מוקדי שידור (headends) דיגיטאליים ומבוססי פרוטוקול אינטרנט ((IP ועיבוד וידאו דיגיטאלי, מוטורולה מיישמת את מומחיותה בתחום הווידיאו,  כאשר  המפעילים – קוויים, סלולאריים, כבלים ותקשורת – מבקשים לפתח את רשתותיהם לקראת העתיד.

תגובות סגורות