חדשות היום

איך לשמור על האייפון? אביזרים מגינים ואופנתיים

כמה זמן חיכינו והנה הוא הגיע, האייפון סוף סוף נחת בישראל . אוקי שלב ראשון הוא תהליך הרכישה עצמו אבל עכשיו כשסיימנו אם החלק הפורמלי, איך נשמור עליו.מכשיר האייפון של אפל הוא מכשיר יקר ועדין בעל מסך מגע גדול עשוי זכוכית ולכן רגיש יותר לפגיעות ממכשירים אחרים. בכל שלושת החברות הסלולריות הגדולות יש השתתפות עצמית של כ250$ במקרה של נזק למסך.בכדי להקדים תרופה למכה הביאו לנו מיטב היצרנים את מגני המסך.

המאפיינים של מגן מסך:

1. מגן על מסך המכשיר בפני שריטות, טביעות אצבעות , הצטברות שומן ולכלוך.

2. אינו מורגש ולא פוגם ביכולות התפקוד של מסך הטאץ’.

3. נצמד למסך האייפון הצמדות אלקטרוסטטית וללא דבק.

4. הסרה קלה במידת הצורך.

5. אינו נראה על הצג.

6. שומר על צבעוניות מלאה של הצג.

בנוסף לצורך בהגנה על המסך קיים כמובן גם הצורך להיות אופנתי :מגן מסך מראה.           

יוצר השתקפות מראה ברמה גבוהה כאשר מסך האייפון כבוי, כאשר המסך דלוק המגן מסך הופך להיות שקוף לגמרי.

למרות הצג הגדול שלו האייפון אינו רק מסך, בכדי לשמור על גוף האייפון אנו זקוקים להגנה נוספת. בפני משתמש האייפון עומדות מספר אפשרויות בחירה כגון: קייס קשיח(לרוב מעור או  פלסטיק) ,קייס סילקון או פאוץ’ עשוי בד. בנוסף לקייסים ה”רגילים” העשויים פלסטיק קיימים גם קייסים של מעצבים ידועים כמו אד הארדי.

ישנם אנשים אשר מתלוננים על כך שעוצמת הרמקול של האייפון אינה מספקת, במיוחד במקומות רועשים. במיוחד בשביל זה קיים בשוק המיני ספיקר שאיתו ניתן לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוה ולהנות מאיכות שמע טובה במיוחד.

האייפון הוא מכשיר בעל יכולות רבות ולכן מרבית האנשים משתמשים בו להרבה מעבר לשיחות. דבר זה מביא עימו בעיה נוספת, זמן הבטריה של האייפון אינו מספק לעבודה רציפה. בכדי להישאר מחובר ולהמשיך לעבוד עם האייפון ניתן להצטייד במטען גיבוי לסוללה. מטען זה מתחבר לאייפון ומאפשר הטענה דרכו של האייפון ושל המטען עצמו ובעצם משמש כבטריה נוספת .

ברגע שהבטריה של האייפון עומדת להיגמר ניתן לחבר את המטען לאייפון ואז להמשיך לעבוד איתו כרגיל. תוך כדי שימוש באייפון המטען מטעין את הסוללה הפנימית של המכשיר.

תגובות סגורות