חדשות היום

09/02/10 חיזוק לצוות הניהול המוביל של אריקסון עם שני מנהלי אזור

מטס אולסון, אחראי על סין וצפון מזרח אסיה

אנג’ל רואיז, אחראי על צפון אמריקה

ארגון מחדש של 23 יחידות שוק ל- 10 אזורים

הנס וסטברג, נשיא ומנכ”ל אריקסון העולמית מינה שני מנהלי אזור, כחברים בצוות הניהול המוביל של החברה (Executive Leadership Team) ויהיו אחראים על השווקים הגדולים ביותר של החברה: בצפון אמריקה וסין וצפון מזרח אסיה.

 

הנס וסטברג, נשיא ומנכ”ל אריקסון העולמית מסר: “אנג’ל ומטס בלטו במאמץ שלנו להגדלת נתח השוק בצפון אמריקה ובסין. הם מביאים איתם תובנות חשובות מהלקוחות ומהשוק לצוות הניהול המוביל של החברה. בנוסף, צוות הניהול ייהנה מגוון ויכלול יותר פוקוס על הלקוחות, בדיונים שלנו לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. אני בטוח שיש לנו את צוות המנהיגות המוביל בתעשייה ואריקסון תהיה שחקן מוביל גם בעשור החדש”. עוד הוסיף וסטברג: “על ידי הפחתת מספר יחידות השיווק ומעבר לעבודה באזורים, נוכל להגביר את הפוקוס על הלקוחות, תוך כדי הפעלת אסטרטגיות באופן אזורי ובסופו של דבר באופן גלובלי. יש לנו את היכולות הטובות ביותר בפוזיציות האלו עם מסורת ארוכה של תרבות, ששמה את הלקוח במרכז. האזורים החדשים שלנו יהיו המפתח להפעלת גמישות, מהירות וחדשנות בעסקים שלנו”.

מטס אולסון (Mats H Olsson) החל את הקריירה שלו באריקסון ב-1982. הוא הוצב באסיה ב-1984והקים את המשרדים של אריקסון בהונג קונג, בייג’ין ואינדונזיה. במהלך הקריירה שלו באסיה, מטס היה נשיא הפעילות של אריקסון בטייוואן, אינדונזיה ומלזיה. ב-2004 הוא מונה לנשיא של אריקסון בסין עם אחריות כוללת על סין, הונג קונג, מקאו וטייוואן וקיבל אחריות על 9,000 עובדים. אולסון נולד ב-1954 ומחזיק בתואר מנהל עסקים (MBA) מ Stockholm School Of Economics.

אנג’ל רואיז הצטרף לאריקסון ב-1990 והחזיק במספר תפקידי מכירות וניהול. בין היתר הוא הוביל את הצוותים האחראים על לקוחות כמו Cingular, SBC, AT&T. בנוסף, הוא היה מעורב בניהול פרויקטים ומוצרים ועבד עם מחלקות שירות לקוחות במקסיקו, ונצואלה ושבדיה. לפני שהצטרף לאריקסון, אנג’ל רואיז עבד במספר משרות ב Sprint, AT&T ו Bell Atlantic. ב-2001 הוא מונה להיות נשיא אריקסון צפון אמריקה. לאחר הרכישה של חטיבת ה CDMA  וה LTE  של נורטל, והסכם השירותים עם Sprint, מחזיקה אריקסון 14,000 עובדים בצפון אמריקה. אנג’ל רואיז נולד ב-1956 ומחזיק תואר ראשון בהנדסת חשמל מהאוניברסיטה של מרכז פלורידה, ותואר שני במדעי הניהול ומערכות מידע מאוניברסיטת John Hopkins.

האזורים החדשים יכנסו לתוקף ב-1 באפריל.

תגובות סגורות