חדשות היום

09/02/10 Motorola Ventures מובילה בסבב מימון שני לחברת TuneWiki – ספקית עטורת פרסים של הדור הבא של נגני מוסיקה המקושרים לרשתות חברתיות

מוטורולה בע”מ (NYSE: MOT), באמצעות זרוע ההשקעות האסטרטגית שלה, Motorola Ventures, הודיעה על השקעה אסטרטגית ב-TuneWiki Ltd., ספקית עטורת פרסים של הדור הבא של נגני מוסיקה המקושרים לרשתות חברתיות. מוטורולה הובילה את סבב המימון השני של TuneWiki ואליה הצטרפו משקיעים חדשים:Intellect Capital Ventures (קרן הון סיכון של TeliaSonera, ספקית התקשורת המובילה בסקנדינביה) כמו גםHillsVen Capital , LLC ו- Novel TMT. משקיע הון הסיכון הקודם של TuneWiki, Benchmark Israel, השתתף אף הוא בסבב זה.

TuneWiki מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס כדי להרחיב את קו מוצריה עבור הפלטפורמות הניידות המובילות בשוק ועל גבי האינטרנט. ההשקות הבאות של החברה ינצלו באופן אופטימאלי את היכולות והתכונות החדשות הקיימות בטלפונים החכמים החדישים, כולל מעבדים חזקים יותר, קישוריות ללא הפסקה ומסכי תצוגה גדולים יותר וברזולוציה גבוהה יותר. TuneWiki תמשיך להתמקד בהצגת מילות השירים המסונכרנים למוסיקה באופנים חדשים ומעניינים שיחברו את ובין מעריצי המוסיקה בכל רחבי העולם למוצרים החדשים, כולל משחק חדיש שיושק בקרוב למכשירים ניידים.

“המוסיקה מתפתחת במהירות למרכיב חשוב ביותר בטלפונים החכמים ו-TuneWiki משנה את חוויית ההאזנה למוסיקה מחוויה פרטית אך מבודדת לחוויה חברתית”, אומר מוני חסיד, מנהל דירקטור מוטורולה ונצ’רס ישראל. “אנחנו מאמינים ש-TuneWiki פיתחה נגן מדיה חברתי חדשני ואינטראקטיבי שיכול לשנות דרמטית את האופן שבו אנשים יאזינו למוסיקה ויצרו אינטראקציה באמצעותה”.

“העבודה המשותפת עם חברה בינלאומית כמו מוטורולה מרתקת בעינינו”, אומר רני כהן, מנכ”ל TuneWiki, “אנחנו מתלהבים מהאפשרות לחבר בין אנשים באמצעות מוסיקה, ושהיישומים שלנו פועלים בכל כך הרבה מדינות ושפות שונות, המאפשרות למשתמשים שלנו לבחון את עולם המוסיקה ולהבין טוב יותר את משמעותו כחלק מקהילה חיה ותוססת”.

תגובות סגורות