חדשות היום

אגדה ותשוקה בדרך לישראל

HTC חושפת חווית ממשק SENSE משופרת למכשירי אנדרואיד חדשים. שני המכשירים HTC Legend HTC Desire יגיעו בגרסת אנדרואיד 2.1
המכשירים כוללים אפליקציית HTC ווידג’ט חדשה – HTC friend stream אשר מרכזת בצורה חלקה ונוחה את כל ההתקשרויות החברתיות כולל פייסבוק, טוויטר ופליקר

חברת HTC הציגה לראשונה ממשק SENSE משופר שיהיה זמין לשימוש על שני מכשירי סמארטפונים חדשים מבוססי אנדרואיד: HTC Legend ו- HTC Desire. “טלפון סלולרי הוא במהותו החפץ האישי ביותר שיש ברשותך. SENSE HTC נוצר על מנת להגדיל את היכולת להפוך את הטלפון לחוויה סלולרית ייחודית”, כך אומר פיטר צ’ו מנכ”ל תאגיד HTC. “מכשירי HTC Legend ו- HTC Desire לוקחים את האנדרואיד לרמה אחרת עם הגרסה החדשה ביותר של ה-HTC “sense
HTC SENSE
HTC Sense היא חווית משתמש ששמה את המשתמשים במרכז ע”י כך שהיא גורמת לטלפונים לעבוד בצורה פשוטה וטבעית יותר. חוויה זו סובבת סביב שלושה עקרונות יסוד אשר פותחו ע”י צפייה והאזנה לאורח החיים של אנשים והצורה שבה הם מתקשרים. שלושת עקרונות אלה: עשה את זה שלי, הישאר קרוב וגלה את הבלתי צפוי, ממשיכות להיות המפתח לחוויית ה-SENSE החדשה של HTC.
חוויית ה- SENSE החדשה ממשיכה לשים את המיקוד על שיפור האינטראקציות של המשתמש עם האנשים החשובים ביותר בחייו. ל-SENSE נוספה אפליקציית HTC ווידג’ט חדשה שנקראת HTC friend stream אשר מרכזת בצורה חלקה ונוחה את כל ההתקשרויות החברתיות שלך כולל פייסבוק, טוויטר ופליקר לתוך זרם עדכונים מסודר ורציף. הריכוז הפשוט הזה של הנתונים נותן את האפשרות לראות מה החברים שלך עושים ואילו תמונות ולינקים הם מעלים כך שהכול הופך להיות קל יותר מתמיד. בנוסף ל- Friend stream ניתן לארגן אנשי קשר בקבוצות חברתיות ספציפיות כגון חברים, קולגות או כל קבוצה חברתית אחרת שנראית לך מתאימה.
חוויית ה- SENSE החדשה של HTC מציגה גם שיפורים נרחבים לאפליקציות כגון דפדפן האינטרנט, שרתי אי מייל ואחרים. בנוסף, הגרסה החדשה של ה-SENSE כוללת גם אפליקציית, ווידג’ט של Newsreader כמו גם מבט אווירי (Helicopter) על שבעת מסכי הבית לגישה נוחה ומהירה למסכים ספציפיים.
HTC LEGEND
המכשיר נבנה סביב ה-SENSE החדש והמשופר ומתפאר בעיצוב ייחודי עם משטח חלק ומסגרת נטולת “תפרים” מאלומיניום. להשלמת המראה ה- HTC Legend מצויד במסך AMOLED HVGA בגודל 3.2 אינץ.’ את ה- TRACBALL המסורתי מחליף TRACKBALL אופטי חדש שיושב בתוך כפתור לחיץ על מנת לשפר את חוויית השימוש מבלי לפגוע בעיצוב הייחודי.
HTC DESIRE
HTC Desire מאפשר ליהנות מחוויה ויזואלית של חדשות, חברים, תמונות, מקומות מועדפים וכל דבר אחר שחשוב לך. ה- HTC Desire מצויד בתצוגה מהמתקדמות ביותר שקיימות בטלפונים ניידים כיום, בעל מסך AMOLED בגודל 3.7 אינץ’ שנועד לשפר ולהעצים תוכן בין אם זה תמונות, וידאו, גלישה באינטרנט או התעדכנות בסטאטוסים של החברים. ה- HTC Desire פועל ע”י מעבד snapdragon עוצמתי במהירות של GHz1 על מנת לתת לך את הביצועים הטובים ביותר לחוויית סלולר מושלמת. בדומה ל- HTC Legend גם ה- HTC Desire מצויד ב- TRACKBALL אופטי.
אלון לביא מנכ”ל ניופאן טלקום משווקת HTC מציין כי שני המכשירים עתידים להיות משווקים בישראל יחד עם מכשירים נוספים אשר יושקו ויוצגו בהמשך השנה. אנו מצפים כי מגוון המכשירים הרחב אשר נשווק בישראל השנה יביא לגידול בנתח השוק של המותג בישראל, הוסיף לביא.

תגובות סגורות