חדשות היום

ביקור חברת SHENMAO בישראל

ווטסון צ’אנג מנהל SHENMAO אירופה ערך ביקור לקוחות בישראל בחודש פברואר 2010. “חברת  SHENMAO הינה יצרנית  חומרי הלחמה ומספקת לשוק הישראלי מעבר למוצרים גם  את ניסיונה הרב בתחום”, אומר האורח.
ל- SHENMAO מכון למחקר ופיתוח שהוקם בשנת 2003 ומטרתו היא לחקור ולפתח את תחום חומרי ההלחמה נטולי עופרת כשהמטרה היא להגיע לאיכות מרבית ולספק חומרי הלחמה בננו טכנולוגיה תוך שמירה על התקנות הירוקות מאז נכנסו לתוקפן.
החברה הוקמה ב-1973 ובמשך השנים הוקמו מפעלים בהונג קונג ובסין בנוסף למפעל בטיוואן.
במשך 35 שנות קיומה מובילה SHENMAO כיצרנית חומרי הלחמה באסיה וזוכה בפרסים, כגון הספק המצטיין לתעשיית האלקטרוניקה. בעקבות המחקרים והפיתוח מוצרי החברה קיבלו את אישורי התקינה המחמירים ביותר מיצרני האלקטרוניקה המובילים בעולם.
המוטיבציה להיות הטוב ביותר היא שהכניסה את השימוש בחומרי החברה לתחומי אלקטרוניקה מגוונים כגון לוחות אם, מחשבים נישאים, סרברים, ומכשירי תקשורת שונים ובעיקר בתחומים הרפואי והצבאי.
במטרה לגדול ולספק את המוצרים בכל העולם ועדיין לשמור על זמני אספקה, טריות מוצר ושביעות רצון הלקוחות הקימה החברה רשת מפיצים מורשים ומשרדים ברחבי העולם.
“מוצר טוב הוא מוצר העומד בדרישות התקינה המחמירות, זמינות ומחיר ואנו עונים על כל הדרישות האלה”, אמר מר צ’אנג בביקורו בישראל.
הניסיון שצברה החברה יכול להועיל ליצרן הישראלי בפתרון בעיות. מה שמייחד את המוצרים זה שאינם דורשים שינוי בפרמטרים על מנת לעבור לעבוד איתם ועונים על הדרישות הלקוח במבנה המשחות והרכבן הכימי.
“במטרה להתאים את מוצרי החברה לעידן הירוק אנו ממשיכים לפתח ולחקור את נושא הנטול עופרת על מנת לספק מוצר שיעמוד בדרישות וייעל את תהליך היצור במטרה להוזיל את עלויות היצור תוך שמירה על אמינות המוצר”.
שם החברה והלוגו מעיד על תוכנה, האותיות S – הלחמה solder ו-M – חומרים material ואילו הצבעים כחול וירוק מייצגים שאיפה להי-טק  והתחייבות לשמירה על הסביבה.
בין לקוחות החברה נמנות החברות המובילות, קבלני משנה ליצור אלקטרוני  ויצרנים כגון פלקסטרוניקס, אינטל, אינפיניון, דל,סיסקו, אמזון, HP, פיליפס, פוג’יטסו, סימנס, סנמינה, פוקסקון ועוד רבים וטובים.
בישראל מיוצגת החברה בלעדית ע”י חברת EDENTEK שהינה ספקית מובילה של מגוון חומרים, רכיבים ועזרים לייצור ומתמחה במתן פתרונות לכל סוגי החומרים לקו היצור ממשחות הלחמה דבקים  פלקסים ועוד.

תגובות סגורות