חדשות היום

חברת PhaseLink מכריזה על מעגל משולב לאות שעון

חברת PhaseLink – המובילה במחוללי תדירות וזו שהמציאה את מכפל התדירות האנלוגי (אותם מעגלים משולבים של מכפלי אות שעון עם מתנדים גבישיים ועם מתנדים גבישיים מבוקרי מתח, בעלי הביצועים הטובים בתעשייה) ואת PicoPLL (מחוללי אות שעון שניתנים לתכנות, הקטנים ביותר בעולם ופועלים בהספק הנמוך ביותר בעולם) – הכריזה לאחרונה על זמינותו של הרכיב החדש בתיק המוצרים הנרחב של חברת PaseLink, PL602–2X המיועד ליישומי PCI Express.
משפחת מוצרי PhaseLink לאפיק PCI Express הם המעגלים של מחוללי אות שעון PCIE הראשונים בתעשייה, שפועלים עד 250 מגה–הרץ, מציעים את עקבת המעגל הקטנה ביותר ופועלים מאספקת מתח של 2.5 וולט או 3.3 וולט.
“צריכת ההספק הנמוכה ביותר, טווח התדירויות הגדול ביותר, ביצועי הפרעות jitter ורעש הפאזה הטובים ביותר, הכל בתוך עקבת המעגל הקטנה ביותר הקיימת, כל אלה הופכים את PL602–2X של PhaseLink לפתרון המתאים ביותר ליישומי PCI Express.” אמר אמיר נגהבי [Amir Naghavi], סגן נשיא לשיווק של חברת PhaseLink. “בשילוב עם האיכות והאמינות של PhaseLink, PL602–2X מספק ביצועים שאין משתווים להם, עבור מוצרים של כרטיסי תוספת ובמוצרי מעגלים ל–PCI Express.”
במשפחת המוצרים PL602–2X של PhaseLink ניתן למצוא את התכונות הבאות:
– כניסה של 25 מגה–הרץ של אות שעון לייחוס או מגביש.
– 5 תדירויות מוצא לבחירה (25/ 100/ 125/ 200/ 250 מגה–הרץ).
– ביצועי הפרעת Jitter של פחות מ–28 פיקו–שנייה משיא לשיא ו––130 dBc
בהיסט של 10 קילו–הרץ ב–100 מגה–הרץ.
– תמיכה מורחבת עבור ספקי כוח של 2.5 וולט ו–3.3 וולט.
– צריכת הספק הנמוכה ביותר (פחות מ–25 מילי–אמפר).
–SOT23–6l – גרסת כניסת אות ייחוס ו–SOP–8L – גרסת כניסת גביש.
משפחת PL602–2X של PhaseLink מתוכננת לעמוד בדרישות הדורשניות של יישומי PCI Express בעלי הביצועים הגבוהים, המיועדים לשימוש בכרטיסי תוספת או במעגלים.
מחיר וזמינות
PL602–2X מוצע לשימוש כדוגמאות ולשימוש בייצור, והוא זמין במארזי SOT23–6L
ו–SOP–8L תואמי GREEN/ RoHS. בכמויות בינוניות ניתן להשיגו במחיר של $ 1.00.

החברה מיוצגת בארץ ע”י פיניקס טכנולוגיות

תגובות סגורות