חדשות היום

קטן אבל בועט… מערכת SoundSpot Music Teature2

קשה להישאר אדישים אלייה. המערכת החדשה מבית “מוראל” מציגה את הקצה העליון של מערכות השמע המתקדמות: הרמקולים קטנים, החיווט מוסתר, והעיצוב המודרני מכניס את השיק הגלקטי הביתה. על איכות הצליל המדהימה בטח שמעתם מתערוכת CES
חברת מוראל (Morel) הישראלית, מהמובילות והידועות בעולם לייצור רמקולים ודרייברים למערכות שמע, פילסה בעשור האחרון את דרכה לצמרת בתחום רמקולי סטריאו וקולנוע ביתי. בימים אלו משיקה חברת מוראל מערכת רמקולים SoundSpot Music Teature2, המציבה סטנדרט חדש של מערכות רמקולים לווינים ולוקחת את הטכנולוגיה צעדים רבים קדימה: כיוון מלא של כל אחד מהרמקולים, בהתאם לאלו היושבים בסלון או בכל נקודה אחרת בבית, עד לזווית של °270 במצב מאוזן ו-°90 במצב מאונך.
היכולות האקוסטיות של מערכת SoundSpot Music Teature הרשימו גם את המבקרים בתערוכת CES האחרונה שנערכת מידי שנה בלאס וגאס ונחשבת לתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה והחשובה בעולם והעמידו את “מוראל” במרכז הבמה – בזכות היכולת לשלב בין איכות צליל לבין עיצוב שובה לב .
היתרון הטכנולוגי של המערכת מתבטא גם בפרטים הקטנים: חברת מוראל הצליחה להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד בהפקת תדר mid/bass . מה שלא מאפיין רמקול לוויני בדרך כלל, ובכך מוצא עצמו הרמקול מציב רף סטנדרטים גבוה במיוחד, הבא לידי ביטוי בין היתר בהגדרתו עם חיבורו לרסיבר או למגבר סטריאו בהגדרה על מצב לארג’ המותאם לרמקולים גדולים.
פריצת הדרך הטכנולוגית היא רק חלק מהקסם של SoundSpot Music Teature2 החדשה.
בנוסף ליכולות האקוסטיות והתכנוניות, המערכת נחשבת למפגש פסגה אולטימטיבי בין האישה הבעל והאדריכל/מעצב בזכות מראה נקי, אסתטי, מודרני וברמת גימור סופר מוקפדת ומעודכנת.
את מערכת MT 2 -SoundSpot Music Teature מבית “מוראל”, ניתן להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות ברחבי הארץ.

תגובות סגורות