חדשות היום

18/01/10 קבוצת ‘כדורי עיצוב בתעשייה’ נכנסת לתעשיית האנרגיה הסולארית הירוקה ונורות הלד, רכשה את חברת ‘Sol-r-led’על פי שווי מוערך של 6,000,000 ₪

המערכות הטכנולוגיות של חברת ‘Sol-r-led’ מתאפיינות בהפעלה חסכונית ויעילה, מבוססות על אנרגיה פוטו ולטאית

**שוק נורות הלדים מצוי בצמיחה מהירה בשל החיסכון של למעלה מ- 80% בהוצאות על אנרגית החשמל לעומת הנורות “הצהובות” הקיימות

קבוצת ‘כדורי עיצוב בתעשייה’, המתמחה במתן פתרונות בתחום תעשיית עיצוב השילוט, שילוט המתקדם, ובנייה, עיצוב והתקנות של עמדות עצמאיות אינטראקטיביות, רכשה השבוע את גרעין השליטה בחברת ‘סולאר-לד’, המספקת פתרונות שילוט סולאריים לארגונים כמו גם, מוצרים ייעודיים לשילוט עירוני סולארי, כחברת בת. העסקה בוצעה לפי שווי שוק מוערך של חברת ‘סולאר-לד’ בכ- 6 מיליון ₪.

חברת ‘Sol-r-led’ מפתחת מערכות תאורה סולאריות מתקדמות וחדשניות המבוססות על אנרגיה פוטו ולטאית לרבות לעמודי תאורה וזרקורים, שלטי חוצות, תאורת חירום ועוד. בין מוצרי החברה: שילוט סולרי, ערכות תאורה סולריות, מערכות חכמות של תאורת לד, תאורת שילוט חיצוני לבניינים ובתים ועוד.                         בחברת ‘Sol-r-led’ שותפים צוות של 8 מהנדסים ומפתחים בעלי רקע וידע שנצבר במשך 6 שנות פיתוח בנושא פתרונות תאורה מבוססים אנרגיה סולארית.

המערכות הטכנולוגיות של חברת ‘סולאר-לד’ מתאפיינות בהפעלה חסכונית ויעילה, מבוססות על נורות “לד” LED- בעלות יתרונות חסכון ואורך חיים על פני מקורות אור אחרים ומתאימות להזנה סולארית כנדרש ממוצרים “ירוקים”. המוצרים ירוקים, ללא צריכת חשמל, אפס זיהום אוויר, ללא צורך בחיווט כלשהו או בתשתיות חשמל, ללא גרימת הפרעות קרקע, צמחיה ואזורי מחיה.

לדברי אריאל אמירי, סמנכ”ל פיתוח העסקים בקבוצת ‘כדורי עיצוב בתעשייה’: “האנרגיה הירוקה היא מגמה ההולכת וצוברת תאוצה רבה. טכנולוגיית התאורה על פי ה”לד” היא התשובה החסכונית ביותר ועונה למעשה על המחסור ההולך וגובר באנרגיה בתחום החשמל בעולם ועל הצרכים להוזיל את עלויות השימוש באנרגיית החשמל. הפיתרון הוא חלק מהאסטרטגיה של קבוצת ‘כדורי’ וקשור לליבת העסקים של החברה”.

החל מהשנה, החברה תפנה לשוק המקומי בישראל על מנת לספק פתרונות שילוט סולאריים ותאורת רחוב סולארית. בקרוב יחלו פרויקטים, בשיתוף פעולה עם עיריות ומועצות אזוריות, של שלטי רחוב בתאורת לד שיחסכו לרשויות עד 80% בצריכת החשמל השנתית. בסוף חודש פברואר חברת ‘סולאר-לד’ השתתפה בתערוכה לאנרגיה חלופית הגדולה בישראל שהתקיימה באילת.

תעשיית שוק השילוט בישראל, לרבות שילוטי פרסום ושילוטי חוץ, מגלגלת כ- 1,500,000,000 ₪ בשנה, כאשר למעט המשבר הכלכלי שפגע גם בתעשייה זו כמו בתעשיות רבות אחרות, ממוצע הגידול השנתי הוא כ- 4%-5%. תחום האנרגיה הירוקה תופס תאוצה עם השנים וכיום ישנו מעבר של יותר ויותר ארגונים, מוסדות ותעשיות לשימוש באנרגיה ירוקה.

תגובות סגורות