חדשות היום

22/03/10 טרנד מיקרו זכתה בציון הגבוה ביותר במבחנים בלתי תלויים של NSS

שכבת הגנה למחשוב ענן והגנה נגד איומים מבוססי “הנדסה חברתית” הקפיצו את הציון של החברה

בבחינה בלתי תלויה של אנטי וירוסים שערכה NSS Labs, האנטי וירוס של טרנד מיקרו קיבל את הציון הגבוה ביותר. פתרון ה- Worry-Free 6.0 של טרנד מיקרו, אשר מיועד לעסקים קטנים ובינוניים, קיבל את הציון הכולל הגבוה של 96.4. התוצאה הושגה במבחנים מדמי המציאות של NSS. בניגוד למבחנים אחרים הנערכים על גבי נקודות קצה מנותקות מהרשת, המבחנים מדמים פעילות איומים בעלי מאפייני “הנדסה חברתית”. טרנד מיקרו מיוצגת בישראל על ידי סקיור טרנדס מקבוצת חילן טק.

בתוצאות המחקר מסכמים חוקרי NSS:  “ברור מן המבחן כי טרנד מיקרו עשתה צעדים משמעותיים להוספת הגנה מבוססת מוניטין למערך הכלים שלה. עם הגנה לאורך זמן של 96.4%, וחסימת URL של 85%, הסורק של טרנד מיקרו  היה הטוב ביותר בהגנה מפני קוד זדוני מבוסס הנדסה חברתית. טרנד מיקרו תפס 70% מהקוד הזדוני  בזמן הנכון, תוצאה המצביעה על הגנה פרו אקטיבית חזקה. בתוך 5 שעות נבלם גם  הקוד הזדוני שפוספס עם תחילת המבחן, התוצאה המהירה ביותר מכל המוצרים”.

הציון הגבוה של טרנד מיקרו שהפך אותה לפתרון המוביל בדירוג, הושג בין היתר בזכות שכבת ההגנה לענן של טכנולוגיית ה- Smart Protection Network. בזכות יכולת העצירה של איומים בענן, עוד לפני שהם מגיעים לנקודת הקצה, נבחר הפתרון של טרנד מיקרו לפתרון בעל הביצועים הטובים ביותר לארגונים בכל הגדלים. פתרון ה-6 Worry Free מאפשר הגנה על נקודות קצה, שרתי קבצים, ושרתי דואר אלקטרוני. הפתרון מציע סריקה חכמה, סינון URL, הגנה מפני איומים ברשת, זיהוי פרצות במחשבים לא מעודכנים, שינוי אוטומטי בהגנה על פי המיקום, הסרה של איומים ותיקון קבצי מערכת.

“טרנד מיקרו מקבלת את הניקוד הגבוה ביותר בהגנה על קודים זדוניים, ובכך מחזקת את היתרון שבשימוש הטכנולוגיה החדישה שלה  Smart Protection Network, אשר הוטמעה בכל מוצריה”, אמר טל פאר, מנהל פעילות סקיור טרנדס. “טכנולוגיה זו היא מהמתקדמות ביותר בעולם, ומהווה את העתיד בתפיסת איומים חיצוניים ופנימיים בארגון”.

בצעד חריג לדוחות מסוג זה, הדוח של NSS מציין אזהרה עבור ארגונים המפעילים אנטי וירוסים של פנדה, AVG ו – ESET. לפי הדוח, על ארגונים אלה לבחון מחדש את מצב אבטחת המידע שלהם ולהימנע מחידוש רשיונות, עקב תוצאות ביצועים נמוכה.

תגובות סגורות