חדשות היום

22/03/10 פוליקום חתמה על הסכם כלל-עולמי עם HP שתשווק את פתרונות החברה

בנוסף יפתחו בעתיד טכנולוגיות במשותף

פוליקום מכריזה היום על הסכם כלל-עולמי מורחב עליו חתמה עם HP. במסגרת שיתוף הפעולה תמכור HP את מגוון הפתרונות השלם של טכנולוגיות הווידיאו-קונפרנס והטל-קונפרנס של פוליקום, ובנוסף ינהלו החברות פעילות שיווקית משותפת ופיתוח משותף של טכנולוגיות בעתיד, אשר יימכרו על-ידי HP. 

השותפות תאפשר לחברות למנף את הנוכחות העולמית של HP לצורך הערכה, תכנון, הטמעה ותמיכה עבור מערכות תקשורת שמספקות חוויה איכותית ועקבית בין כל האתרים ובכך להבטיח יתרונות רבים והחזר מהיר להשקעה. החברות גם יספקו יכולת פעולה הדדית בין קו פתרונות הנוכחות מרחוק וועידות הווידיאו מבוסס התקנים של פוליקום לבין פתרון הנוכחות מרחוק Halo של HP.

ההסכם מרחיב את הקשרים הקיימים בין שתי החברות לבין ספקי תקשורת חזותית כגון Avaya ו-Microsoft והוא כולל את פתרונות הקול והווידיאו המשולבים של פוליקום עבור סביבות התקשורת החזותית של שתי החברות. פתרונות אלה מצטרפים להיצע מורחב של טלפוני VoIP מתוצרת Polycom עבור שרת Microsoft Office Communications Server,‏ “Wave 14”,‏ שגם הוא הושק היום.

“על מנת להתמודד עם האתגרים של תפעול כלל-עולמי, פונים ארגונים לפתרונות תקשורת חזותית ומאוחדת שיסייעו להם להגביר את היעילות, הפרודוקטיביות והתחרותיות שלהם”, אמר מארק גולדן, סגן נשיא, שירותי רשת, HP. “התוספת של הטכנולוגיות של פוליקום להיצע הפתרונות של HP מאפשרת לחברה לספק ללקוחות ברחבי העולם מבחר שלם של פתרונות תקשורת חזותית וקולית פתוחים, אשר מפשטים את התקשורת העסקית ובה בעת מאיצים את שיתוף הפעולה עם לקוחות ושותפים חשובים”.

לדברי חברת גרטנר למחקר אנליטי של התעשייה, הביקוש הכולל לפתרונות ושירותים בתחום התקשורת החזותית צפוי לעמוד על 8.6 מיליארד דולר, עם שיעור צמיחה שנתי מורכב של 17.8% בין השנים 2008 ו-.20131

תגובות סגורות