חדשות היום

קבוצת אופטימום השלימה את רכישת חברת התוכנה הישראלית קאמי

קבוצת אופטימום השלימה בימים אלו את רכישתה המלאה של חברת קאמי מערכות תוכנה בע”מ (KMI).
חברת קאמי הוקמה בשנת 1995, במטרה לפתח כלי תוכנה מתקדמים ליצירת ספרות אינטראקטיבית לשימוש על ידי טכנאים ואנשי תחזוקה. התוכנה נמצאת בשימוש בפרויקטים כדוגמת: מל”ט “שובל” בחיל האויר, “כיפת ברזל” של חברת רפאל ופרויקטים נוספים.
כלי התוכנה המרכזיים שפותחו על ידי קאמי בשנים האחרונות, הינן: תוכנת ה- Linear-K השייכת למשפחת תוכנות IETM, ספרות טכנית אינטראקטיבית ומשמשת כתוכנה המובילה בישראל ומבססת את מעמדה גם בחו”ל. התוכנה מאפשרת לטכנאים ואנשי תחזוקה שימוש ממוחשב, בזמינות גבוהה, בסוגי ספרות שונים הדרושים לביצוע עבודתם. בתוכנה נעשה שימוש לתחזוקת מל”טים והפעלתם המבצעית, מערכות מכ”ם, טילים ומערכות מוטסות.
ה- Linear-K משמש ככלי התוכנה הנבחר של התעשייה האווירית לטובת הכנת ספרות אינטראקטיבית למוצריה הנמכרים ללקוחותיה ברחבי העולם ולחיל האוויר הישראלי. התוכנה שולבה בפרויקטים של תעשיות בטחוניות נוספות שנמסרו לצבאות זרים בחו”ל.
תוכנה ייחודית נוספת שפותחה על ידי חברת קאמי הינה תמו”ז (תוכנת משקל ואיזון), בה נעשה שימוש מבצעי על ידי חיל האוויר במגוון כלי טייס המשמשים לתובלה בהם מסוקים, מטוסים ומל”טים שונים.
לדברי יוסי קסנר, משנה למנכ”ל קאמי, יסייע החיבור בין קבוצת אופטימום לקאמי לביסוס מעמדה של תוכנת ה- Linear-K בארץ ובעולם כתוכנה המובילה בתחום תחזוקת מוצרים מורכבים ומערכות בכלל ובתחום התעופה והחלל בפרט.
לדברי טל כתרן, מנכ”ל קבוצת אופטימום, פעילותה של קאמי משלימה את פעילות קבוצת אופטימום בתחום ניהול הידע ההנדסי ותכני ספרות אינטראקטיבית לאנשי תחזוקה וטכנאים. עוד מוסיף כתרן כי אנו מצפים כי פעילות קאמי תורחב משמעותית דרך ערוצי השיווק של קבוצת אופטימום בארץ ובעולם. בנוסף משמשת קאמי כגוף התמיכה הטכנית, לחברות תוכנה המיוצגות ומשווקות בישראל ע”י קבוצת אופטימום כדוגמת תוכנות ERP ו- MRO של חברת Pentagon 2000SQL, תוכנת תיעוד אינטראקטיבי ותלת מימדי של חברת Right Hemisphere האמריקאית, תוכנת E-Learning של חברת Quick Lessons האמריקאית וחברות בינלאומיות נוספות.

תגובות סגורות