חדשות היום

חוזים חדשים לאלתא מערכות בע”מ, חטיבה וחברה בת של התעשייה האווירית

אלתא מערכות בע”מ, חטיבה וחברה בת של התעשייה האווירית, זכתה בחוזה בהיקף של כ-  50 מיליון דולר לאספקת מערכות מכ”מ ממשפחת MMR  (Multi Mission Radar) ללקוח זר. מכ”מ זה נוטל חלק פעיל במערכת “כיפת ברזל” (מערכת אקטיבית נגד איומים בליסטיים לטווח קצר ובינוני) אשר ביצעה לאחרונה מספר ניסויים מוצלחים.

המכ”מ הייחודי מוביל מגמה עולמית המחברת סימולטאנית כמה פונקציות כמו הגנה אווירית ואיכון ארטילרי. המכ”מ מבצע גילוי מהיר, עקיבה מדויקת ומספק נתונים חיוניים למערכת הנשק לנטרול של מספר איומים בו זמנית.
ניסים הדס, סמנכ”ל התע”א ומנכ”ל אלתא אומר כי :המכ”מים ממשפחת MMR , ובכללם גם המכ”מ המשולב במערכת  “כיפת ברזל’, מבוקשים כיום בעולם כולו לאחר שהתברר כי הם מכ”מים בעלי ביצועים מצוינים. מכ”מ מסוג MMR הוא מכ”מ מודרני ומשוכלל זול יחסית למכמ”ים אחרים למשימות דומות. כשמנתחים את ביצועיו המעולים- הביקוש לו גדול. בידי אלתא חוזים רב שנתיים לאספקת מכ”מים ממשפחת MMR  בכל העולם בהיקף עשרות רבות של מילוני דולרים”. אלתא זכתה לחוזה נוסף, בהיקף 7.5 מיליון דולר, לאספקת מכ”מ מסוג  EL/M 2112. המכ”מ, המיועד לזירה יבשתית וימית, מספק עדכון שוטף על מטרות בטווחים של 5-10 ק”מ ובעל יכולת זיהוי מטרות קטנות כמו סירות גומי מהירות, אנשים ורכבים נעים. המכ”מ פועל תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית, מספק יכולות עקיבה אמינות ואחיזת שטח מצוינת.

תגובות סגורות