חדשות היום

12/04/10 פוליקום משיקה שלושה טלפונים חדשים לפתרונות התקשורת של מיקרוסופט

מדובר בטלפונים הראשונים המצוידים בטכנולוגיית HD Voice  המותאמים למיקרוסופט

פוליקום משיקה שלושה טלפונים חדשים מסדרת CX לפתרונות התקשורת של מיקרוסופט.  טלפון IP דגם CX500, המיועד לשימוש בשטחים ציבוריים כגון חדרי קבלה, חדרי קפה ומסדרונות, טלפון IP שולחני דגם CX600, המספק יכולות נוכחות עשירות ואיכות קול מעולה לטלפון שולחני ברמה הבינונית וכן טלפון IP לשיחות ועידה דגם CX3000 – טלפון הוועידה היחיד היום המותאם במיוחד ל-Microsoft Communicator “14”.

הטלפונים החדשים הם הטלפונים המותאמים ל-Microsoft הראשונים אשר מצוידים בטכנולוגיית Polycom HD Voice™ ומציעים את מערך התכונות החזק ביותר של עמדות קצה המיועדות ל-Communications Server “14”.

השילוב המקורי של סדרת CX עם Communications Server “14” מפשט את הפריסה והניהול של טלפונים ומספק חוויית תקשורת עשירה ללא תחרות. הטלפונים של Polycom מעניקים את חוויית המשתמש המוכרת של Microsoft, לדוגמה, נוכחות, רשימות אנשי קשר, יכולות כניסה יחידה, מספרים המשויכים למשתמש (בניגוד למספרים ספציפיים-למכשיר) ויכולות ‘לחץ-להתקשרות’ ו’לחץ-לשיחת-ועידה’ בקלות.

“Polycom נחשבת כאחת החלוצות בנושא טכנולוגיות שיתוף פעולה ומובילה בקידום הערך של שילוב בסביבות תקשורת מאוחדת מובילות”, אמר מאט דייוויס, מנהל שירותי טלקום לצרכנים ולעסקים קטנים ובינוניים, ב-IDC. “השילוב של ממשק המשתמש של Microsoft ברמת המחשב האישי עם חוויית המשתמש של Polycom ברמת המכשיר, מספקים פתרון תקשורת מאוחדת גמיש, מדרגי ואינטואיטיבי, המאפשר ללקוחות למנף את הטכנולוגיות העדכניות ביותר”.

פוליקום היא החברה היחידה שמציעה כיום מגוון מקיף של פתרונות משולבים הכוללים שילוב של קול, וידיאו ויישומים עבור Microsoft Office Communications Server R2 ו-Microsoft Communications Server “14‏”, Microsoft Exchange Server 2007,‏ Microsoft SharePoint Server ו-Microsoft Active Directory.

תגובות סגורות