חדשות היום

12/04/10 מוצרי Spartan-6 של זיילינקס אושרו לייצור במפעל סמסונג אלקטרוניקה

האישור ניתן לייצור בטכנולוגיית תהליך דלת הספק 45 ננומטר השבבים שייוצרו במסגרת זו, יהיו קטנים יותר, בעלי נצילות אנרגיה משופרת

ורמת ביצועים גבוהה יותר.סמסונג אלקטרוניקה, מובילה עולמית בתחום המוליכים למחצה המתקדמים, וזיילינקס, ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הודיעו כי משפחת ה-Spartan®-6 FPGA של זיילינקס קיבלה אישור ייצור מלא בתהליך 45 ננומטר במפעל הייצור של סמסונג אלקטרוניקה. צומת תהליך מתקדם זה, בשילוב עם תכנון ה-FPGA החדשני, מסייעים להשיג איזון מטבי בין נצילות עלויות, הספק נמוך ורמת ביצועים גבוהה, מה שמאפשר ל-FPGAs ממשפחת Spartan-6 להתאים לקשת רחבה של יישומים בשווקים רגישים לעלויות. ההכרזה הנוכחית מציינת את זמינותם המיידית של המוצרים, שאושרו לייצור במפעל הייצור של סמסונג.

הדור השישי של סדרת Spartan FPGA, משפחת ה-Spartan-6, מיוצר על טכנולוגיית תהליך מוכחת של 45 ננומטר דו-תחמוצתית ודלת הספק. תחום הייצור דל ההספק ב-45 ננומטר הולך וגדל במהירות, כאשר התכנונים המורכבים מכתיבים את הצורך בשותפות הדוקה בין צוותי ההנדסה של מפעל הייצור של סמסונג לבין צוותי התכנון של זיילינקס. ניצול היתרונות של טכנולוגיית התהליך דלת ההספק ב-45 ננומטר של מפעל סמסונג, מאפשר לזיילינקס לפתח שבבים בעלי נצילות אנרגיה משופרת הודות להכפלת צפיפות הטרנזיסטורים, מה שעוזר ליצור שבבים בעלי ממדים קטנים יותר. זה מוביל ליכולתה של זיילינקס לספק ללקוחותיה פתרונות FPGA בעלי רמת ביצועים גבוהה יותר וצריכת הספק נמוכה יותר. ההתקנים מתהליך ייצור זה נתמכים בגרסה 11.5 של חבילת התכנון Xilinx ISE®.

תגובות סגורות