חדשות היום

13/04/10 אוטודסק משיקה את גרסאות 2011 של תוכנות התכנון שלה עם תכונות 3D משופרות

אומניטק, הנציגה והמפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל, הודיעה על השקת גרסאות 2011 של תוכנות התכנון של אוטודסק.

למוצרי Autodesk  2011נוספו תכונות רבות עוצמה חדשות עבור תכנון והמחשה (ויזואליזציה) בתלת-ממד (3D), אשר יעזרו למהנדסים, ארכיטקטים, מהנדסי מכונות ומקצועני תכנון אחרים, לתת ביטוי ליצירתיות שלהם ולהעלות פרודוקטיביות למקסימום.

אילן ישראל, מנהל חטיבת אוטודסק באומניטק, אומר כי חווית משתמש קונסיסטנטית וחדישה ברחבי מוצרי הדגל החדשים גם תקל על עבודה עם התוכנות ומעבר בין מוצרי אוטודסק השונים.

“עם השחרור של יישומים רבי עוצמה אלה, קו מוצרי Autodesk  2011הוא באמת הטוב מסוגו”, אמר קרל באס, נשיא ומנכ”ל אוטודסק. “על בסיס ההיסטוריה הארוכה שלנו, של הנגשת טכנולוגיה מורכבת לקהל רחב יותר, הפכנו את מערך כלי תכנון 3D והנדסה שלנו גם לפשוט יותר וגם לבעל עוצמה רבה יותר.”

מוצרי Autodesk 2011 מרכזיים, כולל מוצרי תוכנת Autocad, תוכנת Autodesk Inventor עבור אב טיפוס דיגיטלי, תוכנת Autodesk Revit למידול של מידע בניינים (BIM), ותוכנת Autodesk 3ds Max, שופרו עם ממשק משתמש קונסיסטנטי ומודרני.

ממשק זה מצויד בכלים חדשניים חדשים עבור אינטראקציה עם מודלים תלת-ממדיים ישירות במשטח התכנון, תוך הפחתת מספר התפריטים ופישוט ניווט. משתמשים יכולים להמחיש באופן ריאליסטי יותר את תכנוניהם בזמן אמת במהלך תהליך התכנון, דרך טכנולוגיית גרפיקה מובילה בתעשייה וספריה עשירה של תצוגות ריאליסטיות של חומרים, בהשפעת אמני אפקטים ויזואליים של הוליבוד ומפתחי משחקי וידאו.

גרסאות 2011 של תוכנות אוטודסק זמינות עבור תעשיות תכנון בתים, תשתיות ובנייה וייצור, לצד מוצרי 2011 Autodesk שהוכרזו עתה.

תגובות סגורות