חדשות היום

27/04/10 פתרונות האצת היישומים של אקספנד הישראלית, נבחרו לשמש את מכון הגיאופיזיקה, מהחשובים בעולם, Scripps Institution of oceanography, באוניברסיטת קליפורניה שבסאן דיאגו

אקספנד נטוורקס (Expand Networks) הישראלית, ספקית מובילה במתן פתרונות להאצת יישומים על גבי רשתות WAN ו-ווירטואליזציה, הודיעה היום כי טכנולוגיית האצת היישומים שלה,  נבחרה לתמוך בשירותי התקשורת הלוויינית של אחד ממרכזי מדעי המחקר החשובים ביותר בעולם, מכון הגיאופיזיקה: Scripps institution of Oceanography  באוניברסיטת קליפורניה שבסאן דיאגו. היקפה הכספי של העסקה לא הותר לפרסום.

המרכז, אחד מציי האקדמיה הגדולים בארה”ב, בחר בפתרונותיה של אקספנד על מנת לשפר את הביצועים של האפליקציות הקריטיות, כמו גם את התקשורת מעל גבי רוחב פס נמוך אשר סובל מבעיות השהייה (Latency). הפתרונות של אקספנד יאפשרו מהירות, אמינות ותקשורת בעלות משתלמת בין אוניות הצי למפקדות שבחוף.

סטיב פולאי, מהנדס רשת תקשורת במכון הגיאופיזיקה ופיזיקהGeophysics and Planetary Physics at Scripps Oceanography, אומר: “כלי המחקר שלנו צריכים לסחוט כל רוחב פס אפשרי מהלוויין אליו אנו מחוברים. ככל שאנו יכולים לשלוח יותר נתונים הביתה, כך טוב יותר והמדענים שעל האוניה יכולים לקבל תמיכה רבה יותר עבור המחקר שלהם. רוחב סרט בתקשורת לוויינית, לא רק שהוא מוגבל ביכולות שלו, אלא שהוא גם כרוך בהוצאה כספית גבוהה ביותר”.

פולאי מוסיף: “הטכנולוגיה של אקספנד חוסכת לצי רוחב פס ואנו נוכל להחזיר את ההשקעה תוך 9 עד 18 חודשים. אנו מעריכים כי החיסכון לצי הינו למעלה מ-600 דולר לחודש עבור כל ספינה גדולה”.

אלי בר, מנכ”ל אקספנד נטוורקס, אומר: “הפתרונות של אקספנד מאפשרים אופטימיזציה לטווח רחב של סביבות עבודה, ביניהן אוניות גדולות. זוהי דוגמא מצויינת נוספת כיצד יכולה אקספנד לשפר ביצועים בקו של רשת תקשורת לוויינית, גם בסביבה מאד ייחודית ומרוחקת. האינטגרציה ההדוקה וקלות ההטמעה שלה מאפשרים לארגונים – כמו המכון לגיאופיזיקה – להציע רמות גבוהות יותר של שירות איכותי באמצעות רוחב פס גבוה יותר, צמצום ההשהיה והעברת אפליקציות קריטיות באופן בלתי מורגש, כל זאת תוך צמצום עלויות רוחב הפס”.

 

תגובות סגורות