חדשות היום

הפתרון הראשון בעולם לחוויה תלת ממדית בסלון

בעקבות שוברי קופות כמו Avatar, שהציגו למאות מיליוני צופים ברחבי העולם את חווית הצפייה בתלת-מימד, יותר ויותר צופים מתעניינים בחוויה זו גם עבור הסלון הביתי שלהם. אנליסטים מעריכים כי יותר מ-80 מיליון טלוויזיות 3D יימכרו עד שנת 2015, מספר יוצא דופן בהתחשב בכך שהטלוויזיות הושקו רק בתחילת השנה הנוכחית. ההכנסות הצפויות ממכירת הטלוויזיות צפויות לעבור את 60 מיליארד דולרים, תוך חמש שנים.
במהלך תערוכת NAB בלאס-וגאס, יוכלו גופי שידור ומפעילים ללמוד על הפתרון החדש של אריקסון בתחום 3D, שיאפשר להם להתמודד עם דרישות הצרכנים. הפתרון של אריקסון מסוגל להתמודד עם שידור של תוכן בין גופי השידור, הפצת תוכן ושידור ישיר לבתי הצופים (DTH).
סטפן פרסון, ראש חטיבת פתרונות טלוויזיה באריקסון, אומר כי ההתקדמות בטכנולוגיות צילום, שידור ותצוגה מאפשרות להפעיל טלוויזיות בתלת מימד בבית. לדברי פרסון: “צרכנים יוכלו לקבל בבית את אותה חוויה משופרת שהם מקבלים באולם הקולנוע. בתערוכה אנו נשיק פתרון מקיף, המאפשר לגופי שידור ומפעילים להציג שירותי 3D עוד היום”. ההשקה מבוססת על הניסיון וההתמחות של אריקסון בהפצת תוכן ושידורי וידאו באיכות גבוהה.
פתרון ה 3D של אריקסון נותן מענה לאתגרים שבהפצת ושידור תוכן בין גופי שידור ושידור לבתי הצופים. האתגרים שבניהול תוכן בין גופי השידור שונים משמעותית משידור ישיר לבתי הצופים, כשהצורך העיקרי הוא לשמור על איכות תמונה מקסימלית, כולל רזולוציה מרחבית מלאה (Full Spatial Resolution). מגוון הפתרונות שיש לאריקסון בשידור והפצה, עברו שיפור על מנת להבטיח כי נתוני התלת מימד נדחסים ונשלחים בצורה תקינה. המומחיות של אריקסון בעולם הטלוויזיה מגיעה בעקבות הרכישה של חברת Tandberg Television וטכנולוגיות דחיסת הוידאו של החברה, לפי כשלוש שנים. בשל הנוכחות של אריקסון בענף, החברה יכולה להפעיל שירותי 3D לקבוצת צרכנים הולכת וגדלה.

תגובות סגורות