חדשות היום

פוליקום משיקה לראשונה את פתרון ה- V2Connect עם ברודסופט האמריקאית

פוליקום וברודסופט יספקו יחד את ה- V2Connect – פתרון תקשורת מאוחדת מלא לקול, וידאו ונתונים המבוססים על פלטפורמה מאוחדת אחת. יחד יאפשרו שתי החברות לספקי שירות להעביר פתרון קול ווידאו מאוחד כשירות מארח ולהציע ערך מוסף למשווקי המערכות. הפתרון החדש יהיה זמין ברבעון השני של 2010 .
פתרון ה-V2Connect של פוליקום וברודסופט, מספק למעשה מערכת רכיבים משותפת לקול, וידאו ו-Telepresence , ומאפשר למשתמש לקבל שיחה מהטלפון הנייד שלו, להעביר אותה לשיחת וידאו ואף להפוך את השיחה לשיחה רבת משתתפים, באופן פשוט וקל לתפעול.
תחום ה-Unified Communication תופס תאוצה מיום ליום ומהווה פוטנציאל שוק כחלק מהעידן החדש של התקשורת” ציין ברנט קלי, אנליסט בכיר ושותף בחברת המחקר Wainhouse. תקשורת קול ווידאו משולבים מבוססי IP הינם חלק חשוב מאוד בפלטפורמת התקשורת המאוחדת, ולכן   פתרונות כגון זה של פוליקום וברודסופט מספקים לספקי השירות מענה לאתגרי הפריסה, הניהול ופיתוח השימוש ברכיבי קול ווידאו”.
הרעיון של פוליקום וברודסופט מאפשר לספקי השירות להציע פתרון ארוז עם יישומי רשת, מה שהופך את פתרון התקשורת כשירות לכל דבר, בהשקעה מינימלית. בדרך זו, לקוחות קצה יוכלו לחוות חווית מולטימדיה חדשנית.
“אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם פוליקום”, ציין מיכאל טסלר נשיא ומנכ”ל ברודסופט. “מודל האירוח שפותח מאפשר לעסקים לשתף פעולה בצורה יעילה יותר באמצעות תקשורת חזותית ומבטל את הצורך להשקיע הון משמעותי. הפתרון החדש עונה על הדרישה הגוברת בשוק של ארגונים גדולים ושל ארגונים בינוניים וקטנים כאחד, שעד כה לא קיבלו מענה הולם”.

על ברודסופט: חברת BroadSoft מובילה בתחום ה-VoIP והינה ספקית של שירותי טלפוניה ומולטימדיה. מוצר הדגל של החברה הוא ה- BroadWorks המאפשר לספקי התקשורת הקווית והכבלים לספק את הדור הבא של יישומי קול ומולטימדיה למידע נוסף, www.broadsoft.com.

תגובות סגורות