חדשות היום

16/05/10 יואל יסקרוביץ מצטרף לגלאסהאוס: מונה לתפקיד מנכ”ל גלאסהאוס המזרח התיכון

רעננה, 16 במאי 2010. גלאסהאוס טכנולוגיות (GlassHouse Technologies Ltd.), חברה מובילה בעולם בתחום ה- Data Centers והשירותים המנוהלים, הכריזה היום על מינויו של יואל יסקרוביץ לתפקיד מנכ”ל גלאסהאוס ישראל וטורקיה.

יואל יסקרוביץ מביא עימו לתפקיד ניסיון של יותר מ- 20 שנה בתחום הניהול העסקי והמכירות, בין היתר בחברות כמו טלדור ומיקרוסופט ישראל.

יסקרוביץ יהיה אחראי לכל פעילות גלאסהאוס בישראל ובטורקיה, כמו גם בשווקים מתפתחים ונוספים  באזור. יסקרוביץ יוביל את פעילות החברה בתחום הייעוץ האסטרטגי, ניהול המכירות, אספקת שירותים ויישום פתרונות בפועל. יסקרוביץ יתמקד בהרחבת היצע השירותים והפתרונות של גלאסהאוס בתחום ה- Data Centers.

גלאסהאוס החלה  את פעילויותיה בישראל ובטורקיה בעקבות רכישת החברות MBI ואינטגריטי בשנת 2007.

“יש לנו הזדמנות מצוינת בשוק השירותים ל- Data Centers בישראל ובטורקיה כדוגמת העתקת בסיסי ההדרכה הצהלי”ם לנגב ופרוייקטים גדולים רבים נוספים המתוכננים לשנים הקרובות”, ציין יסקרוביץ. “לגלאסהאוס יש גישה ייחודית המסייעת למנמ”רים להשיג את מטרותיהם, בין אם הם נדרשים לנהל הגירה ל- Data Center, להטמיע פתרון וירטואליזציה של תחנות עבודה או שרתים ובין אם הם נזקקים לסיוע בניהול סביבת הגיבוי שלהם. אני נרגש להצטרף לצוות הנפלא של גלאסהאוס”.

בתפקידו הקודם שימש יסקרוביץ כמנהל עסקים ראשי וסגן נשיא בכיר בטלדור, ספקית פתרונות עסקיים ושירותי IT ואחת משלוש חברות ה- IT המובילות בישראל. בתקופת כהונתו בטלדור שימש יסקרוביץ גם כמנכ”ל טלדור שירותים מנוהלים. יסקרוביץ היה אחראי בטלדור ליצירת עסקאות משמעותיות והובלת פרויקטים מחשוביים ועסקיים חוצי ארגון  בכל ענפי המשק ובמיוחד במגזר הפיננסי ובמגזר הציבורי, כמו גם להובלת  צוות ההנהלה הבכיר לעמידה ביעדים של צמיחה ואחריות. לפני תפקידיו בטלדור שימש יסקרוביץ במספר תפקידים בחברות כמו מיקרוסופט ובמג’יק תוכנה.

“על סמך נסיונו בהובלת אסטרטגיות ניהול של עסקים צומחים וניסיונו המעשי בעבודה עם שותפים ולקוחות, יואל מביא עימו לגלאסהאוס מומחיות מדהימה בהנהגה ותפעול עסקים, אשר תהיה  בעלת ערך רב ללקוחות שלנו”, אמר מארק שירמן, מייסד ונשיא גלאסהאוס טכנולוגיות. “יואל יצעיד את גלאסהאוס למדרגה הבאה בשוק חשוב זה, בו אנו ממשיכים להשקיע ולהרחיב את היצע השירותים שאנו מציעים ללקוחות שלנו בעולם ה- Data Centers”.

תגובות סגורות