חדשות היום

17/05/10 וריפון חודרת לשוק הקוריאנירכשה מתחרה קוריאנית במטרה להפוך לשחקן דומיננטי בשוק הקוריאני

המדובר, בחברת Orange Logic ספקית פתרונות התשלום, שתשמש פלטפורמה לפעילות החברה בקוריאה

סן חוזה, קליפורניה – 17 במאי 2010 – וריפון הולדינגס (NYSE: PAY), ספקית פתרונות אמצעי התשלום המובילה בעולם, הודיעה היום על רכישת Orange Logic ספקית פתרונות התשלום מתחרה בדרום קוריאה. התנאים הכספיים לא נמסרו.

רכישה זו מחזקת את מעמדה של וריפון בשוק תשלומי האשראי הודות לגודל השוק הקוריאני, השני בגודלו בעולם  במספר מסופי התשלום אחרי ארה”ב, כלמעלה מ- 2.5 מיליון מסופים, כאשר רק 10%-15% מתוכם עומדים בדרישות הרגולטוריות לעמידה בתקן האבטחה ה-EMV הבינלאומי.

לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל ומנהל המטה הבינלאומי של וריפון לאסיה ואירופה: “אנו רואים פוטנציאל רב בשוק הצומח והמתפתח בדרום קוריאה ואנו אופטימים בנוגע להמשך הפוטנציאל הגבוה שלו בעיקר לאור הדרישה לשדרוג המערכות על מנת לעמוד בתקן ה-EMV הבינלאומי. וריפון רוכשת בסיס חזק של פיתוח, תפעול, שירות ומשאבי מכירות על מנת להרחיב את קו המוצרים העולמי שלה המותאמים לשוק הקוריאני. חדירת וריפון לקוריאה מהווה נדבך חשוב בהעצמת היקף הפעילות של וריפון בעולם, מהלך שהופך אותה לשחקן גלובאלי יחיד בשוק הקוריאני. “.

השוק הקוריאני נמצא באחריות וריפון אסיה אשר מדווחת למטה הבינלאומי של וריפון בישראל.

Orange Logic נוסדה בשנת 2004 וסיפקה התקני תשלום אלקטרוניים לרשימת לקוחות מכובדת בתחום הקמעונאות והבנקאות בשוק הדרום קוריאני. מעתה תפעל תחת השם “VeriFone Korea” ותמשיך לייצר את קו המוצרים הקיים של החברה.

 

תגובות סגורות