חדשות היום

אלביט מערכות תספק לצבא של מדינה בדרום אמריקה מערכות מתקדמות בהיקף כספי של כ- 130 מליון דולר

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה לספק לצבא של מדינה בדרום אמריקה מערכות קשר ותקשורת, מערכות שליטה ובקרה ומערכות לוחמה אלקטרונית בהיקף כספי של כ-130 מיליון דולר.
הפרויקט, שיתפרס על פני כשלוש שנים, הינו במסגרת תהליך מודרניזציה של הצבא   ומיועד עבור כל דרגי צבא היבשה, החל מהכוחות המתמרנים ועד המפקדות ודרגי הפיקוד הבכיר. יצירת רשת תקשורת אחידה והעברת תמונת שדה הקרב לכל הכוחות המשתתפים בפרויקט, בזמן אמיתי, תקנה לצבא היבשה יכולת מבצעית משופרת, תגביר את  שרידות החיילים ותמנע “אש ידידותית”.
לפני כשלושה חודשים דיווחה החברה על זכייתה בפרוייקט גדול ויוקרתי של צבא אוסטרליה, בהיקף כספי של כ-298 מיליון דולר לאספקת מערכות תקשורת ושליטה ובקרה מרמת החייל הבודד ועד רמת מיפקדת החטיבה.
הפרויקט, שיתפרש על פני שלוש השנים הבאות, יהווה חלק מרכזי במסגרת תוכניתו של הצבא האוסטרלי ללוחמה ברשת, הכוללת ציוד חטיבת חיל רגלים במערכות התקשורת וניהול הקרב מהמתקדמות בעולם. היכולות החדשות יגבירו את ההתמצאות הסביבתית של המפקד בשטח, יאפשרו העברה אוטומטית של מסרים וייעלו את הפעילות המבצעית. חשיבותה העיקרית של המערכת היא ביכולתה להקטין באופן משמעותי את סיכוני הפגיעה מ”אש ידידותית”.
אלביט מערכות היא גם הקבלן הראשי של פרוייקט הצבא הדיגיטלי בצה”ל, הנחשב לפרוייקט מתקדם מסוגו בעולם.

תגובות סגורות