חדשות היום

21/07/10 ג’ורדן וואלי הישראלית ונייקון היפאנית, זכו יחדיו בתואר היוקרתי “Best of west ” במסגרת תערוכת Semicon שנערכה בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו

 מיגדל העמק, ישראל 21 ביולי 2010 – חברת ג’ורדן וואלי סמיקונדקטורס, ספקית מובילה בתחום מערכות בקרת תהליכים מבוססות טכנולוגיות רנטגן לתעשיית המוליכים למחצה, הוכרזה בשבוע שעבר, במסגרת תערוכת סמיקון השנתית בסן פרנסיסקו, כזוכה  בתואר היוקרתי Best of West””  המוענק על ידי ארגון SEMI , ארגון הגג של חברות המוליכים למחצה בעולם.

 הזכייה הוענקה בעבור פיתוח מערכת מדידה מהפכנית לאפיון ובקרת יצור של שכבות סיליקון-גרמניום דקות המשמשות בתהליכי היצור המתקדמים ביותר של תעשיית השבבים, על ידי שילוב טכנולוגיות של התאבכות והחזרה ברזולוציה גבוהה של קרני רנטגן (X-Ray).

 המערכת הזוכה – JVX7200 מאפשרות מדידה בטכנולוגית אל הרס, ללא מגע יד אדם המאפשרת תגובה מיידית לחריגות במתגלות בפס היצור. הפרס מהווה אות הוקרה של התעשייה למערכות בעלות תרומה משמעותית מבחינה כלכלית ואו מדעית לתעשיית הרכיבים.

 השנה חלקו את הפרס, באופן מיוחד שתי חברות: נייקון (NIKON) הענקית היפנית בתחום הליטוגרפיה וג’ורדן ואלי הישראלית בתחום ציוד מדידה. יצחק מזור, מנכ”ל ונשיא החברה ציין כי “בחירת צוות השופטים, מובילי הדעה בתעשיית המיקרו אלקטרוניקה העולמית , מעידה על ההכרה בפריצת הדרך של ג’ורדן וואלי בפיתוח ה-JVX7200 , אנחנו גאים בהישג זה”.

תגובות סגורות